Ik ben op dit moment bezig om mijn netwerk verder af te configureren. Wanneer ik op een client een achtergrond instel en ik log vervolgens in op een andere client met dezelfde credentials dan krijg ik de eerder ingestelde achtergrond niet te zien. Wanneer ik kijk bij de display properties bij desktop dan zie ik daar wel de afbeelding staan en die is ook geselecteerd. Wanneer ik nu op ok klik dan laat hij de achtergrond wel gewoon zien.
Even alles op een rijtje wat ik heb gedaan :
1. Binnen active directory bij gebruikers als profile path ingesteld \\servernaam\profiles$\%username%
2. Bij home path ingesteld \\servernaam\home$\%username%
3. Nog geen verdere group policies ingesteld
4. Achtergrond staat op de homedrive en zo wordt hij ook ingesteld bij de settings.
De servers draaien op windows 2003 en de clients op windows xp sp1
Weet iemand wat dit zou kunnen zijn ? Hij neemt verder alle settings gewoon goed over, hij laat dus alleen de achtergrond niet zien.
Even alles op een rijtje wat ik heb gedaan :
1. Binnen active directory bij gebruikers als profile path ingesteld \\servernaam\profiles$\%username%
2. Bij home path ingesteld \\servernaam\home$\%username%
3. Nog geen verdere group policies ingesteld
4. Achtergrond staat op de homedrive en zo wordt hij ook ingesteld bij de settings.
De servers draaien op windows 2003 en de clients op windows xp sp1
Weet iemand wat dit zou kunnen zijn ? Hij neemt verder alle settings gewoon goed over, hij laat dus alleen de achtergrond niet zien.