Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• toilet duck
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-11 21:14
ik wil graag de software (geinstalleerde programma's en documenten en dergelijke) verwijderen van de DEFECTE ipaq van mijn vader. het apparaat moet opgestuurd worden ivm garantie, maar er staat vertrouwelijke informatie op. mijn vader zou graag willen voorkomen dat de informatie per ongeluk bij de verkeerde personen terecht komt (niet te groot denken nu, maar het kan hem wel zn baan kosten :O )

ik hoop dat iemand kan vertellen of het mogelijk moet zijn en het liefst ook hoe natuurlijk! het apparaat gaat helemaal niet meer aan...

alvast bedankt!

Verwijderd

Gewoon even hard resetje doen, dan is alles weg

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:10
Als 'ie helemaal niet meer aangaat hoef je alleen maar de batterij eruit te halen, en dan is alles er wel af.

• Cybersijp
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:24
Jaromir is right :)

Even het aan/uit knoppie indrukken en tegelijk de soft reset button indrukken. That should do the trick

Mijn lieve dochter Jo-Anne Chloé : Machtig kind, dat ook van friet houd, maar wil dat nou niet???

• toilet duck
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-11 21:14
ok ik ga het zo dadelijk even proberen! bedankt

• r.pellemans
  • Laatst online: 29-11 19:16
Ik heb t zelfde probleem, wil mijn ipaq hard reseteen omdat ie regelmatig vastloopt, maar krijg het niet voor mekaar.
De batterij kun je bij deze modellen namelijkk niet eruit halen.
ik heb ook geprobeerd met reste en power button maar geen verbetering.

in de handleiding staat da je de batterij moet laten leeglopen, maar de batterij staat nu op 0% en als ik hem dan opstart blijft ie gewoon 10 sec werken tot ie uitvalt, aar nog altijd alle gegevens erop :S

nog iemand sugesties?

• Marco
  • Laatst online: 10:10
En als je de buitenste 2 knoppen van die 4 aan de onderkant ingedrukt houdt icm de powerknop, en dan resetten?

• r.pellemans
  • Laatst online: 29-11 19:16
Gelukt

Thanx

Maar ik blijf nog altijd het probleem houden dat hij regelmatig vast blijft hangen.
Dit is meestal als hij vanzelf in standby gaat, dan zet ik hem terug aan en na 5 sec hangt hij zich vast

zou dit dan mss toch een hardware probleem zijn, heb hem pas 1 week :S
Pagina: 1