Toon posts:

[OFFICE-2003] Problemen met openen bestanden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Eerst had ik office 2000 op men pc staan en op een gegeven moment kreeg ik allemaal foutmeldingen. Dat hij bestanden niet kan vinden terwijl ze wel op mijn pc staan. Ik heb eerst 2000 proberen om opnieuw te installeren maar dat hielp niet. Ik heb nu 2003 gebprobeerd en hij geeft daar hetzelfde probleem weer.
Als ik word open en afsluit krijg ik deze MELDING
En als ik een zelfgemaakt bestand open krijg ik deze FOUTMELDING
Heeft iemand hier een oplossing voor? :? :? :?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Disrupter,

Vragen over Office horen niet thuis in Windows Operating Systems maar in Software Algemeen ik ga je topic dan ook even verplaatsen :)

Mag ik je verder even vragen simpelweg de foutmeldingen (ook) nog even over te typen en vervolgens eens in Google of de GoT search engine te gooien? Wat komt er dan uit aan resultaat? :)

Windows Operating Systems >> Software Algemeen

Verwijderd

Doe start -> zoeken -> "normal.dot"

Gooi deze dan weg. Daarna kan je normaal werken denk ik

Verwijderd

Topicstarter
normal.dot kan hij niet vinden op de computer

Verwijderd

Zoek ook eens naar verborgen bestanden en mappen...

Gebruik je een virusscanner?
Zijn de definities up to date?
Gebruik je een anti-spyware tool?
Heb je HitmanPro al geprobeerd?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Verwijderd schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 19:58:
normal.dot kan hij niet vinden op de computer
Beter zoeken want hij bestaat wel :P Zie hierboven en/of Word -> Opties -> Bestandslocaties.

Maar zou je de post van [rml]elevator in "[ OFFICE-2003] Problemen met openen besta..."[/rml] nog eens kunnen lezen? Bitmaps open ik niet en opent de zoekmachine al helemaal niet dus ik heb geen idee wat de melding is. En omdat jij het toch al in de GoT-search, google en http://search.microsoft.com hebt gegooid, is het helemaal geen moeite om de meldingen even te copypasten en zo leesbaar te maken zodat we er weat mee kunnen ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1