[PRINTER] Kleuren komen niet goed tot uitting

Pagina: 1
Acties:

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020
Ik heb een HPP DeskJet 843C en sinds kort komen de kleuren (meestal) niet goed tot uitting. Vooral rood is altijd bruinig. Vroeger was dit niet zo. Kan je dit ergens aanpassen (misschien staan de instellingen niet goed?)

Edit: Voor het geval dit handig is, ik gebruik Windows XP (Home) en als tekstverwerker Word (2002)

[ Voor 19% gewijzigd door Mag op 04-02-2005 19:35 ]

• .daan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-09-2023

.daan

{visibility:hidden;}

Misschien kun je iets specifieker zijn, wat bedoel je bijvoorbeeld met "meestal"? Is er een verschil in met welk programma je afdrukt? Heb je de cartidge al gereinigd? Heb je de problemen sinds je een nieuwe cartridge hebt of zijn ze spontaan begonnen?

public void ik()

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020
Daantjuh schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 19:38:
Misschien kun je iets specifieker zijn, wat bedoel je bijvoorbeeld met "meestal"? Is er een verschil in met welk programma je afdrukt? Heb je de cartidge al gereinigd? Heb je de problemen sinds je een nieuwe cartridge hebt of zijn ze spontaan begonnen?
Sorry, ik had mijn vraag verkeerd geformuleerd, de andere kleuren (waar dat 'meestal' op sloeg) deden het niet omdat de cartridge leeg was, nu heb ik dus een nieuwe maar het rood is (te) bruinig. Cartridge heb ik niet gereinigd (hij was nieuw) en ik weet niet precies waneer het is begonnen, maar het lag iig niet aan de cartridge.