Toon posts:

ASUS moederboard pc2700 met pc3200 DDR RAM?

Pagina: 1
Acties:
  • 61 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga binnekort een eigen pc bouwen. Het moederboard is een Asus A7V333 met pc2700 RAM ondersteuning.

kan ik hier pc3200 DDR RAM inzetten??? (wil namelijk een nieuw moederbord met pc3200 kopen in de loop van de tijd)

en wat is beter: 2x256 DDR Ram of 1 keer 512 DDR Ram ?? of maakt het niets uit?

Wie kan mij helpen

Verwijderd

1x 512 MB is natuurlijk beter met het oog op de toekomst, als je het mee wil nemen naar een volgende PC. Dan is het natuurlijk beter als je 512MB op 1 module hebt dan op 2, dan kan er nog meer bij.

Maar je koopt dus eerst Moederbord A met PC2700 ondersteuning, om 'in de loop van de tijd' Moederbord B met PC3200 ondersteuning te kopen? Koop dan meteen Moederbord B + PC3200 RAM op 1 module (tenzij Dual Channel wordt ondersteund, maar dan zou ik eerder 2x512MB overwegen ipv 2x256).

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Raadpleeg eens de FAQ van dit subforum onder het Geheugen-gedeelte :) Het is hier op GoT de bedoeling dat je inzet toont en over inzicht, researchvermogen en een zekere mate van basiskennis beschikt. Zie alsook de [faq]registratievoorwaarden[/], waarmee je zojuist akkoord was gegaan -maar die je kennelijk niet had doorgenomen :+

Dit topic is gesloten.