Hulp nodig met Sapphire X800 Pro VIVO

Pagina: 1
Acties:

• dierkx36
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23:10
Ik heb er net een Sapphire X800 Pro Vivo in mijn PC gegooit en ben bezig om hem te overclocken naar XT (met BIOS)
Alleen ik krijg dus niet die 16 pipelines open.
Ik heb al 2 BIOSsen geprobeert (van Sapphire zelf , de bios van een XT en van ATI , ook en Bios van een XT)
De snelheden pakt ie wel , alleen niet die pipelines .
Kan iemand me hier mee helpen ??
(Heb al wat topic's afgezocht maar nog geen antwoordt gevonden)

PS:
Van deze kaart kan ik schijnbaar de temperatuur aflezen , alleen WAAR.
Hoe unlock ik zijn BIOS trouwens ??

Inhoud : 40% cynisme, 50% sarcasme en 10% caffeine.

Verwijderd

Heer heb je denk ik meer aan , volg wat er staat en je hebt een X800XT met 16 Pipes >:) KLIK

• dierkx36
Bedankt, ik had dit al gebruikt maar ik zie dat ik ergens de fout in ben gegaan.
Dus eerst die Gigabyte BIOS erop zetten , controleren of die pipelines openstaan en DAN PAS de Sapphire XT bios erop
(toch ??)

• dierkx36
Ik heb die Gigabyte BIOS erop staan en ik heb nog steeds maar 12 Pipelines.
Met de VIVO uitvoering moet je toch die bruggen niet doorsolderen ??

• dierkx36
Okay probleem opgelost , als ik wist hoe ik mijn reply's moest editten deed ik dat , maar nu maar effe zo.
Voor mensen die een X800 Pro VIVO hebben en het maar niet lukt om die 16 pipelines open te krijgen is hier een BIOS :
http://www.techpowerup.co....256.Samsung16.040511.bin
Dit is BIOS van ATI voor X800 Pro VIVO's met 16 pipelines , heb je een Pro VIVO met 12 pipelines kan je met deze BIOS de andere 4 open gooien
Eerst deze BIOS op je Pro VIVO kaart zetten (gewoon met Flashrom) opnieuw opstarten , controleren met bv Atitool of je ook inderdaad 16 pipelines hebt , zo ja kan je daarna gewoon de XT BIOS (bv van Sapphire van X800 Pro naar X800XT BIOS) op je kaart gooien en je pipelines blijven open staan.