Ik probeer vandaag en gisteren tot wel 10x toe een add te plaaten, maar elke keer krijg ik deze foutmelding:
Dit zijn de gegevens die ik invoer:
verkopen > Processors - Intel Pentium
vul vervolgens '2x Intel Pentium 3 866Mhz 256Kb (gelijke stepping)' in bij product
en kies vervolges 'product ruilen', en vul daar '2x P3 800 / 850Mhz 256Kb (100Mhz FSB, gelijke stepping)' in.
vervolgens geef ik de product status aan 'goede staat' en vul me postcode/woonplaats in, en kies de optie 'Verzendkosten inbegrepen'.
Tot slot kies ik bij verzenden bij bijde voor 'ophalen' en klik op 'aanbod plaatsen!'
Wat doe ik fout of is dit een super '!@#$%^&' bug
bvd
Nu zal dit wel een bugje zijn maar ik sta op 'ontploffen']Helaas moet ik je melden dat ik je vraag niet kan voorzien van een aanbod. Dit soort dingen kunnen gebeuren nu eenmaal als er ergens een misvormde link staat, of als er een vreemde één in de byte zich voordoet. Het enige aanbod dat ik je nog kan doen is een verwijzing naar de hoofdpagina van Vraag & Aanbod waar je waarschijnlijk een beter aanbod voor je vraag kunt vinden.
-- de webserver
Dit zijn de gegevens die ik invoer:
verkopen > Processors - Intel Pentium
vul vervolgens '2x Intel Pentium 3 866Mhz 256Kb (gelijke stepping)' in bij product
en kies vervolges 'product ruilen', en vul daar '2x P3 800 / 850Mhz 256Kb (100Mhz FSB, gelijke stepping)' in.
vervolgens geef ik de product status aan 'goede staat' en vul me postcode/woonplaats in, en kies de optie 'Verzendkosten inbegrepen'.
Tot slot kies ik bij verzenden bij bijde voor 'ophalen' en klik op 'aanbod plaatsen!'
edit:
Ik voer ook nog een verhaaltje in
Ik voer ook nog een verhaaltje in
Wat doe ik fout of is dit een super '!@#$%^&' bug
bvd
[ Voor 8% gewijzigd door Lief Adje op 04-02-2005 18:12 ]
PV: 2550WP | 520WP | een mens lijdt t meest door het lijden dat hij vreest