Toon posts:

Volgens mij heb ik een groot probleem?!

Pagina: 1
Acties:
  • 70 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik wilde net geheugen uitwisselen met de pc van mijn broertje. Zijn geheugen is DDR 333 en die van mij is een DDR 400 module. Ik wilde dit doen om te testen of de fps lag die ik heb in cod door het geheugen komt.

Echter aan het testen ben ik niet toe gekomen, omdat nadat ik de DDR 400 module in zijn pc had gezet en hem aan deed hij direct weer uitsprong en er een raar branderig geurtje uit kwam. Ik weet niet waar het precies vandan komt. Maar ik denk dat ik nu iets gemold heb. Ik snap echter niet helemaal hoe dit komt en wat er nu aan de hand is. Ik kan hem niet meer aan krijgen. Ook niet nadat ik zijn geheugen weer terug heb gezet.

Weet iemand wat er aan de hand is en hoe ik het weer kan oplossen?

Heb ik nu de processor of het moederbord gemold? of iets anders?

De processor die erin zit is een AMD athlon xp 2400+ en het moederbord is een Asus A7V8X

Ik heb in de manual gekeken voordat ik wisselde om te kijken of het moederbord dit geheugen aan kon. Er stond gewoon DDR 400 in het tabelletje, maar blijkbaar kon hij het tog niet aan. Klot dit?

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Zitten er zwarte puntjes op de memory module? Zo ja, dan heb je voor een sluiting gezorgt en is je moederbord naar de kloten. Probeer anders de bios te resetten. Ik geef je echter weinig hoop, een brandlucht is een slecht voorteken...

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Gwaihir
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Ik denk dat je het niet goed vastgeklikt hebt.

Of dat schade heeft opgeleverd en hoeveel, dat valt nog te bezien.

• kromme
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:19

kromme

Doe hubs slaag in het koffer..

gaat hij wel nog aan nu dan?

LG OLED C3 65" | Samsung HW-Q900A | Playstation 5 Pro | Playstation Portal |

• Jesse
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-07 22:17
@kromme
Verwijderd schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 17:34:
*knip*
Ik kan hem niet meer aan krijgen.

[ Voor 3% gewijzigd door Jesse op 04-02-2005 17:40 ]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

We kunnen helaas niet uit je topicstart opmaken of je zelf ook maar iets hebt uitgezocht, uitgevonden, uitgeprobeerd danwel uitgesloten met betrekking tot het probleem. En dat is dus niet de bedoeling hier op GoT :) Neem de startpost van het PMG Beleid eens door en dan aansluitend de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter.

Tot slot een verzoek of je in het vervolg minder cryptische topictitels wil kiezen. Zie alsook de Netiquette en het Beleid.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.