Toon posts:

Abit KT-7 Raid+Geforce 2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Ik heb vanmiddag een ABit Abit KT-7 Raid en een Asus Geforce 2 Deluxe gekocht. Maar de PC geeft alleen maar drie piepjes (een lange, en twee korte). Ik heb weten te vinden dat het betekent dat het moederbord de videokaart niet ziet. Aandrukken en opnieuw er in stoppen helpt allemaal niet. Heeft iemand eenzelfde probleem gehad met deze combinatie en een oplossing gevonden?

Groeten,
Akos

Verwijderd

er zijn problemen bekend met een Hercules 3D Prophet GTS Pro (deze die ik heb |:() ik had zo'n kaart met dat mobo gekocht maar werkte niet, toen een A7V gehaald en ut werkt perfect

Verwijderd

Heb je toevallig niet nog een ander videokaartje liggen ?? (Om te testen)
Ik ben ook in bezit van KT7-Raid met Asus V7700 Deluxe, and no probs at all

Verwijderd

Topicstarter
Thanx voor de tip, Arno.. Ik weet nu tenminste dat mijn Asus 't niet doet... Ik had de videokaart van mijn oude PC in mijn nieuwe gestopt (een Asus 6600), en draaien maar! Meteen ook even de nieuwe kaart in mijn oude PC gestopt. Enne, no go..fuk! :(

Dat wordt weer een tripje naar Graficall...

Verwijderd

Het is bekend dat met menig Geforce GTS de RAM-chippies gefried zijn tijdens het productieproces . Een nieuwe halen help ERG vaak

Verwijderd

Topicstarter
Toch jammer.. Dit is nou al de 3e Asus kaart die ik gekocht heb uit hun reeks, en hiervoor heb ik nooit problemen gehad.... |:(
Pagina: 1