Toon posts:

Pata en Sata tesamen op fasttrack 378

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een a8v deluxe en wou daar een pata raid opstelling naast mijn sata raid0 zetten en wou vragen of het mogelijk is alletwee aansluiten tegelijk te gebruiken voor raid, want als ik mijn pata hd's aansluit krijg ik ze niet te zien in de raid menu van de controller

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Als je even een kijkje neemt in de manual die je bij je moederbord hebt gekregen, zie je dat er één P-ATA poort hangt aan de Promise controller. Je vindt genoeg informatie over de raidmogelijkheden in de manual. Zo heb je ook de mogelijkheid de disk aan te sluiten op de andere P-ATA poorten van de southbridge. Dan zie je inderdaad niet de disk verschijnen in de BIOS van de Promise controller.

Je geeft in je topicstart bijna geen informatie over jouw configuatie (het is waarschijnlijk beter om de P-ATA disken te hangen aan de andere controller b.v) en we kunnen ook weinig terugvinden over je eigen intiatieven. Je bent er al eerder op gewezen wat vollediger te zijn met je topicstart, dat hoef ik dus niet nog een keer te zeggen, maar het is hier ook van toepassing.

Dit topic is gesloten.