Fubar.. ik ben genakt.. iemand heb mn ICQ gehacked !!!

Pagina: 1
Acties:
  • 57 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbr
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02-04 17:03

bbr

Silence is but another sound

Topicstarter
Vet (&%&^$) niet fijn iig..
ICQ customer support.... bestaat niet. dus.. nog maar 1 keuze over.
gewoon brute force terug hacken.

ik heb een paar, potentiele tools gevonden.
heeft iemand interesse om deze ff te scanne op trojans, en virals. of weet iemand wat ik ff snel kan downloaden om ze zelf ff snel te scanne?

ik wil mn 7 digit icq terug :(

Listen to the voices in your head.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:49

beany

Meeheheheheh

* beany ziet een slotje aankomen...

[ Voor 30% gewijzigd door beany op 04-02-2005 16:54 ]

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
BBR, een ICQ-nummer hacken doe je niet zomaar. Waarschijnlijk had je een uitermate zwak wachtwoord, of was het e-mail adres in je profiel niet bestaand meer waardoor iemand het heeft kunnen registreren en gebruik heeft kunnen maken van de wachtwoord mailfunctie.

Als je de ICQ-servers echt gaat bruteforcen, wens ik je veel succes, want dat zul je nodig hebben. Als je er nog steeds mee door wilt gaan kun je je bestanden scannen met de Online Malware Scan van Jotti :).
beany schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 16:54:
* beany ziet een slotje aankomen...
Daar hebben we veel aan :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-07 15:15

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

BBR schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 16:46:
Vet (&%&^$) niet fijn iig..
[...]
ik heb een paar, potentiele tools gevonden.
heeft iemand interesse om deze ff te scanne op trojans, en virals. of weet iemand wat ik ff snel kan downloaden om ze zelf ff snel te scanne?
Dat is inderdaad vet niet fijn nee. Die potentiële tools die je gedownload hebt, kun je wel scannen op virii ed. maar aangezien je ze zelf opstart kunnen ze nog steeds van alles uitspoken. Eigen risico dus ;)
Daarnaast weet ik niet hoe je ICQ account gehacked is, maar het lijkt me sterk dat dat gedaan is door de ICQ server brute force aan te pakken. Dan moet je wel een érg simpel wachtwoord gehad hebben..

Ik wens je veel succes!

offtopic:
ondanks ik weet dat het niet leuk is als je account gehacked wordt, is dit toch niet echt een 'goeie' topicstart

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbr
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02-04 17:03

bbr

Silence is but another sound

Topicstarter
Password was 6 lang, geen dictionary word.
ik kan alleen maar hopen, dat, whoever dat ding heeft gestolen,, voor whatever reason... een niet al te lang password er in heeft gestopt :/

wat een leuter.
best grappig dat er mensen zijn die een hekel aan me hebben, maar blijf van mn icq af, jeez...

ik ga dr vanuit dat ie brute forced is..
mn email zijn allebei nog in mn eigen handen. dus dat is,, iig, zeer onwaarschijnlijk, maar niet onmogelijk.
trojan, of virus ook niet al te likely, ik download geen vaag spul., afgezien van dit ding dan nu., maar die site ziet er professioneel uit.. maartoch, geen risico;s en gewoon mn 2e computer gebruiken :)

[ Voor 38% gewijzigd door bbr op 04-02-2005 17:10 ]

Listen to the voices in your head.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Genakt :?

En verder is dit forum niet bedoelt om je te helpen bij het terugveroveren van je ICQ. het gaat hier om te bespreken hoe je dit soort dingen kan voorkomen ;)
Dussuh, ik hoop dat je je ICQ adres terugkrijgt, op een legale manier :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.