Listen to the voices in your head.
[ Voor 30% gewijzigd door beany op 04-02-2005 16:54 ]
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Als je de ICQ-servers echt gaat bruteforcen, wens ik je veel succes, want dat zul je nodig hebben. Als je er nog steeds mee door wilt gaan kun je je bestanden scannen met de Online Malware Scan van Jotti
Daar hebben we veel aan
Dat is inderdaad vet niet fijn nee. Die potentiële tools die je gedownload hebt, kun je wel scannen op virii ed. maar aangezien je ze zelf opstart kunnen ze nog steeds van alles uitspoken. Eigen risico dusBBR schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 16:46:
Vet (&%&^$) niet fijn iig..
[...]
ik heb een paar, potentiele tools gevonden.
heeft iemand interesse om deze ff te scanne op trojans, en virals. of weet iemand wat ik ff snel kan downloaden om ze zelf ff snel te scanne?
Daarnaast weet ik niet hoe je ICQ account gehacked is, maar het lijkt me sterk dat dat gedaan is door de ICQ server brute force aan te pakken. Dan moet je wel een érg simpel wachtwoord gehad hebben..
Ik wens je veel succes!
ondanks ik weet dat het niet leuk is als je account gehacked wordt, is dit toch niet echt een 'goeie' topicstart
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
ik kan alleen maar hopen, dat, whoever dat ding heeft gestolen,, voor whatever reason... een niet al te lang password er in heeft gestopt
wat een leuter.
best grappig dat er mensen zijn die een hekel aan me hebben, maar blijf van mn icq af, jeez...
ik ga dr vanuit dat ie brute forced is..
mn email zijn allebei nog in mn eigen handen. dus dat is,, iig, zeer onwaarschijnlijk, maar niet onmogelijk.
trojan, of virus ook niet al te likely, ik download geen vaag spul., afgezien van dit ding dan nu., maar die site ziet er professioneel uit.. maartoch, geen risico;s en gewoon mn 2e computer gebruiken
[ Voor 38% gewijzigd door bbr op 04-02-2005 17:10 ]
Listen to the voices in your head.
En verder is dit forum niet bedoelt om je te helpen bij het terugveroveren van je ICQ. het gaat hier om te bespreken hoe je dit soort dingen kan voorkomen
Dussuh, ik hoop dat je je ICQ adres terugkrijgt, op een legale manier
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Dit topic is gesloten.
![]()