Ik wil in windows xp een map met een wachtwoord beveiligen maar niet gebruik maken van de user accounts van xp. kan dit?
Het heeft geen zin om een map met een wachtwoord te beveiligen omdat je met een knoppix cdtje oid er gewoon bij kunt, je kan de map wel inpakken met 7-zip bijvoorbeel en gelijk coderen 
offtopic:
dit had je best zelf kunnen vinden trouwens..
dit had je best zelf kunnen vinden trouwens..
[ Voor 14% gewijzigd door b..RAM op 04-02-2005 17:08 ]
Dit is echt al heel vaak voorbijgekomen
[search=(map OR directory) AND wachtwoord AND xp]
[search=(map OR directory) AND wachtwoord AND xp]
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Ik heb dit ook een keer gedaan, ik had hiervoor 'Folder Access 2.0.0' gebruikt... Suc6
Hoi rullie2 
Dit is, zoals Spider.007 ook al aangeeft, meer dan genoeg voorbij gekomen. Door de link te volgen die Spider je geeft, vind je al meer dan genoeg dingen om je vooruit te helpen. Echter mis ik in je topic de eigen inzet die benodigd is. Wat heb je zelf al geprobeerd? Waarom was dat niet goed? Zo kan ik nog 10 vragen bedenken die eigenlijk al in je TS hadden moeten staan.
Lees Policy: Alle regels die op het forum gelden, Algemene gedragsregels (Netiquette) en de stickies in Beveiliging & Virussen nog eens door, want op deze manier kunnen we niets met je topic aan. Vandaar dat ik dit topic sluit.
Dit is, zoals Spider.007 ook al aangeeft, meer dan genoeg voorbij gekomen. Door de link te volgen die Spider je geeft, vind je al meer dan genoeg dingen om je vooruit te helpen. Echter mis ik in je topic de eigen inzet die benodigd is. Wat heb je zelf al geprobeerd? Waarom was dat niet goed? Zo kan ik nog 10 vragen bedenken die eigenlijk al in je TS hadden moeten staan.
Lees Policy: Alle regels die op het forum gelden, Algemene gedragsregels (Netiquette) en de stickies in Beveiliging & Virussen nog eens door, want op deze manier kunnen we niets met je topic aan. Vandaar dat ik dit topic sluit.
Signature
Dit topic is gesloten.
![]()