Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

postcounter wordt verminderd bij postmove

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Topicstarter
Volgend op het eerder gestartte topic [rml][ Bug] Posts uit getrashde topics tellen niet (meer) mee[/rml] loop ik wederom tegen dit probleem aan. Ik heb twee posts verplaatst van topic a naar topic b:

[rml]sleijpie in "[ Newsleecher] Licentiecode wordt niet me..."[/rml]
[rml]sleijpie in "[ Newsleecher] Licentiecode wordt niet me..."[/rml]

De postcount van deze user staat nu echter op 0, in plaats van op 2; en de replies staan niet meer in zijn posthistory. Waarom wordt er bij een postmove uberhaupt aan de postcount teller gezeten; en wanneer zal dit probleem verholpen zijn? Ik kan nu in theorie dus van iedereen de postcount op 0 krijgen door posts heen en weer te gaan moven. :?

[ Voor 7% gewijzigd door Spider.007 op 04-02-2005 16:36 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
denk dat dat is voor als er een move naar slash trashcan gebeurt.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Topicstarter
denk het niet
edit:
de TC is gewoon een subforum namelijk

[ Voor 64% gewijzigd door Spider.007 op 04-02-2005 16:40 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-11 22:17

chem

Reist de wereld rond

bekend... :'(

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Dit topic is gesloten.