Ik heb sinds 1 dag last van het feit dat mijn monitor eerst helemaal niet meer opstartte en nu start hij wel op maar bij het laden van windows als de ikonntjes op het scherm komen springt i op zwart en krijg ik de volgende melding.
Hij verspringt tussen 37/38 mhz en 0
En me beeldschem blijft dus op zwart.
Ik heb een illyama vision master pro 450 als monitor en een matrox g4000 als videokaart.
Nou heb ik de connectors ook even los geplugd die tussen het beeldscherm en de videokaart loopt en toen zag ik dat er 1 pinnetje verbogen was en 1 verdwenen.
Kan het zo zijn dat precies dat ene pinnetje die verdwenen die frequentie doorgeeft aan mijn monitor en dat i daardoor op zwart springt, of is er iets anders aan de hand.
Alvast bedankt voor de hulp
Hij verspringt tussen 37/38 mhz en 0
En me beeldschem blijft dus op zwart.
Ik heb een illyama vision master pro 450 als monitor en een matrox g4000 als videokaart.
Nou heb ik de connectors ook even los geplugd die tussen het beeldscherm en de videokaart loopt en toen zag ik dat er 1 pinnetje verbogen was en 1 verdwenen.
Kan het zo zijn dat precies dat ene pinnetje die verdwenen die frequentie doorgeeft aan mijn monitor en dat i daardoor op zwart springt, of is er iets anders aan de hand.
Alvast bedankt voor de hulp