Advance VX7600, goed?

Pagina: 1
Acties:
  • 359 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• masser120
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-01 15:05
Hallo,

Ik ben op zoek naar een laptop (gamen en meenemen naar alles) en toen kwam ik dit tegen:

Op www.laptops.nl zag ik de Advance VX7600. Ik heb hier nog nooit van gehoord en ik kon ook niks op internet vinden hierover.

Specs:

VX7600 beschreven:
De Advance VX7600 gaat veel verder dan een desktop replacement. Deze laptop is een unicum in laptopland!
Voorzien van de nieuwste technologieën welke u doorgaans alleen in de zwaarste pc's zult vinden, biedt de VX7600 u volop kracht en mobiliteit.
De VX7600 maakt gebruik van de nieuwste videochipset van nVidia, de GeForce Go 6800 die via de nieuwe standaard PCI-express bus op een aparte module in deze machine geplaatst is. .
Deze supersnelle videoprocessor stuurt het geweldige 17.1" WSXGA+ scherm aan die, mede door de 256Mb video-RAM, zeer geschikt is voor snelle grafische (CAD/CAM) toepassingen en multimedia.
Voor o.a. videoconferentie en foto's is de in het LCD-scherm ingebouwde camera een ideale uitrusting.
Met de standaard geïntegreerde TV-tuner kunt u overal waar een kabelaansluiting is TV-kijken. Het 17.1" WSXGA scherm levert hiervoor een perfect beeld.
Gebruik de VX7600 als een mobiele bioscoop met zijn 17.1 inch breedbeeld scherm met de superhoge WSXGA+ resolutie (1680x1050 pixels). Ideaal om TV of DVD-films te bekijken. Zeker in combinatie met het fantastische geluid van de 4 interne speakers en subwoofer. Natuurlijk ook voor op kantoor een uitermate geschikte laptop. Op het brede scherm komen bijvoorbeeld uw spreadsheets volledig tot hun recht. Ook uw eigen films kunt u zelf branden met de DVD-R/W drive.
Uniek is het de mogelijkheid van 1 of 2 Serial-ATA harddisks met RAID functionaliteit in een laptop voor extra betrouwbaarheid (Raid-1) of supersnelle harddisk toegang.
VX7600 biedt de mogelijkheid om uitgerust te worden met 2 DVD-branders.
Uiteraard ontbreekt het de VX7600 niet aan alle gangbare aansluitingen zoals WiFi, Bluetooth, FireWire etc. (zie de technische gegevens pagina). Door de grote keuze aan modellen met verschillende processoren, geheugen en harddisks kan Advance de VX7600 voor bijna alle toepassingen configureren.
De VX7600 is de top als het gaat om mobiliteit, kracht en multi-media.
Maten: 397 mm x 298mm x 49.5mm
Gewicht: 5,5kg

VX7600 highlights:
• 17.1" WXGA TFT LCD-scherm
• WSXGA+ 1680x1050 pixels
• Super Clear Glossy scherm
• Intel Pentium 4 t/m 3.8GHz, 1MbCache
• HyperThreading ondersteuning
• 800MHz Systeembus architectuur
• Geheugen tot 4Gb DDRII 533MHz
• Ingebouwde CMOS camera
• TV-Tuner en TV-in. incl. afstandsbediening
• 1 of 2 Harddisks t/m 200Gb, 5400/7200RPM
• RAID 0 en 1 bij gebruik van 2 harddisks
• nVidia GeForce Go 6800 Verwisselbaar!
• PCI Express, 256MB DDRII Video RAM
• 2x optische drives Keuze uit:
DVD en CD-R/W combo drive of
DVD ± brander
• Gigabit ethernet 10/100/1000Mbit
• Wireless LAN 802.11G
• Bluetooth
• 7-in-1 Cardreader
• 1x DVI-uitgang (o.a. voor externe LCD-TFT)
• TV-out (SVHS) en TV-in
• S/PDIF Audio uit
• 8-in-1 audio-uit (analoog)
• 4 speakers + Subwoofer intern
• Audio DJ console
• Toetsenbord met apart numeriek gedeelte
MS-Windows XP
• 3 Jaar Collect&Return aan huis garantie

vanaf 2.290,- excl.btw (dus vanaf 2.725,- incl. BTW)

Heeft iemand hier wel eens van gehoord? Zo ja, is dit goed of zit hier een luchtje aan?

Vriendelijke groet,
Maarten

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:03

rapture

Zelfs daar netwerken?

Dit is dus een fat-ass-laptop zoals er in onze hoge school er rondlopen, ideaal voor game-performance (er zit veel desktop materiaal in). have fun als je de beruchte trappen moet doen...

[ Voor 22% gewijzigd door rapture op 04-02-2005 15:36 ]

• Wouter!
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:16
Sja ... 't is maar wat je wil hè. Hij zal in iedergeval heel behoorlijk preseren :).

Maten: 397 mm x 298mm x 49.5mm
Gewicht: 5,5kg

B)

[ Voor 23% gewijzigd door Wouter! op 04-02-2005 16:37 ]

• FongWan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-01 07:02

FongWan

The Stormrider ...

hahaha

euhhh tja op netstroom zal ie zeker presteren maar reken maar dat je blij mag zijn als dat ding 1 uur op de batterij kan werken.

p4 3,8 prescot die batterijwerktijd opeet als een gek en dan ben ik niet eens begonnen over de rest.

| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 9 Pro XL |

• thaMini
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:44

thaMini

Tool !!

Ik heb een idee dat dit een white-label notebook is. Ik zag deze configuratie bij meerdere merken. En ik denk eerlijk gezegd dat er weinig fabrikanten zijn die 2 harde schijven in een notebook proppen.
Ik kan je helaas weinig er over zeggen. Behalve dat de prestaties vast Über _/-\o_ zijn. Maar dat het ook met recht een DTR is. Niet echt draagbaar, misschien sleepbaar. :P

Be small, act BIG.

Verwijderd

alienware gebruikt deze laptops ook, voor de mobiele werker zeker niet aan te raden.

http://alienware.com/intro_pages/area-51m_7700.aspx

• masser120
Ik ga hem ook vooral gebruiken op netsnoer, maar heeft er al iemand ervaring met dit ding?

Twee harde schijven zijn voor mij trouwens helemaal niet nodig, maar de videokaart klinkt zo aantrekkelijk. Dit is de eerste die ik heb gevonden met een Geforce 6800 Go. Elders zie je altijd een ATi Mobility Radeon 9700 128MB (M11).

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-01 11:04
5.5 kilo :|
neem maar vast een abbo voor de sportschool erbij, dat ding wil je niet lang tillen :+
echter de performance zullen suuuuuuper zijn. ziet er wel stoer uit >:) alleen die prijs..... :X

• AJ1815
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-08-2021
masser120 schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 19:19:
Ik ga hem ook vooral gebruiken op netsnoer, maar heeft er al iemand ervaring met dit ding?

Twee harde schijven zijn voor mij trouwens helemaal niet nodig, maar de videokaart klinkt zo aantrekkelijk. Dit is de eerste die ik heb gevonden met een Geforce 6800 Go. Elders zie je altijd een ATi Mobility Radeon 9700 128MB (M11).
Waarom neem je dan niet gewoon een desktop??? Voor dat geld kan je een veel sneller/beter systeem bouwen als desktop!!! Koop je er een PDAtje bij voor wat mobiel werk en klaar ben je!!!

• masser120
Desktop heb ik, deze is voor vakantie, werk en TV voor in de kamers waar er nog geen is.

Ervaringen? Iemand?

[ Voor 12% gewijzigd door masser120 op 04-02-2005 19:56 ]

• rjf
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-03-2024

rjf

Vetpriester

Ik heb hem nu 3 maanden helemaal geen klagen die batt houd het misschien net een uur uit(door m'n eigen schuld?)

toen ik hem kreeg gelijk een tweede hdtje erbij

enige negatief dat is de geluids chip (real cheap ass shit) (geen bass).
ik heb na een maand een pcmcia creative sb audigy 2 gekocht.
beter.

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09-2025

swampy

Coconut + Swallow = ?

Goed te horen dat je er redelijk tevreden mee bent!

Het probleem met desktop processoren is dat ze constant energie willen vreten een een mobiele processor kan gewoon "downclocken" als het kan en dus minder energie gebruiken.

Maar zo te horen heb jij geen problemen met ongeveer 1 uur gebruik... best aardig voor een "full speed" cpu!

There is no place like ::1

• Dothan
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-12-2021
Als je er een Pentium 4 630, of een andere uit die serie erin doen, dan kun je wel "downclocken" dan gaat de accu wel langer mee

┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓

Pagina: 1