Hallo,
Ik ben op zoek naar een laptop (gamen en meenemen naar alles) en toen kwam ik dit tegen:
Op www.laptops.nl zag ik de Advance VX7600. Ik heb hier nog nooit van gehoord en ik kon ook niks op internet vinden hierover.
Specs:
VX7600 beschreven:
De Advance VX7600 gaat veel verder dan een desktop replacement. Deze laptop is een unicum in laptopland!
Voorzien van de nieuwste technologieën welke u doorgaans alleen in de zwaarste pc's zult vinden, biedt de VX7600 u volop kracht en mobiliteit.
De VX7600 maakt gebruik van de nieuwste videochipset van nVidia, de GeForce Go 6800 die via de nieuwe standaard PCI-express bus op een aparte module in deze machine geplaatst is. .
Deze supersnelle videoprocessor stuurt het geweldige 17.1" WSXGA+ scherm aan die, mede door de 256Mb video-RAM, zeer geschikt is voor snelle grafische (CAD/CAM) toepassingen en multimedia.
Voor o.a. videoconferentie en foto's is de in het LCD-scherm ingebouwde camera een ideale uitrusting.
Met de standaard geïntegreerde TV-tuner kunt u overal waar een kabelaansluiting is TV-kijken. Het 17.1" WSXGA scherm levert hiervoor een perfect beeld.
Gebruik de VX7600 als een mobiele bioscoop met zijn 17.1 inch breedbeeld scherm met de superhoge WSXGA+ resolutie (1680x1050 pixels). Ideaal om TV of DVD-films te bekijken. Zeker in combinatie met het fantastische geluid van de 4 interne speakers en subwoofer. Natuurlijk ook voor op kantoor een uitermate geschikte laptop. Op het brede scherm komen bijvoorbeeld uw spreadsheets volledig tot hun recht. Ook uw eigen films kunt u zelf branden met de DVD-R/W drive.
Uniek is het de mogelijkheid van 1 of 2 Serial-ATA harddisks met RAID functionaliteit in een laptop voor extra betrouwbaarheid (Raid-1) of supersnelle harddisk toegang.
VX7600 biedt de mogelijkheid om uitgerust te worden met 2 DVD-branders.
Uiteraard ontbreekt het de VX7600 niet aan alle gangbare aansluitingen zoals WiFi, Bluetooth, FireWire etc. (zie de technische gegevens pagina). Door de grote keuze aan modellen met verschillende processoren, geheugen en harddisks kan Advance de VX7600 voor bijna alle toepassingen configureren.
De VX7600 is de top als het gaat om mobiliteit, kracht en multi-media.
Maten: 397 mm x 298mm x 49.5mm
Gewicht: 5,5kg
VX7600 highlights:
• 17.1" WXGA TFT LCD-scherm
• WSXGA+ 1680x1050 pixels
• Super Clear Glossy scherm
• Intel Pentium 4 t/m 3.8GHz, 1MbCache
• HyperThreading ondersteuning
• 800MHz Systeembus architectuur
• Geheugen tot 4Gb DDRII 533MHz
• Ingebouwde CMOS camera
• TV-Tuner en TV-in. incl. afstandsbediening
• 1 of 2 Harddisks t/m 200Gb, 5400/7200RPM
• RAID 0 en 1 bij gebruik van 2 harddisks
• nVidia GeForce Go 6800 Verwisselbaar!
• PCI Express, 256MB DDRII Video RAM
• 2x optische drives Keuze uit:
DVD en CD-R/W combo drive of
DVD ± brander
• Gigabit ethernet 10/100/1000Mbit
• Wireless LAN 802.11G
• Bluetooth
• 7-in-1 Cardreader
• 1x DVI-uitgang (o.a. voor externe LCD-TFT)
• TV-out (SVHS) en TV-in
• S/PDIF Audio uit
• 8-in-1 audio-uit (analoog)
• 4 speakers + Subwoofer intern
• Audio DJ console
• Toetsenbord met apart numeriek gedeelte
MS-Windows XP
• 3 Jaar Collect&Return aan huis garantie
vanaf 2.290,- excl.btw (dus vanaf 2.725,- incl. BTW)
Heeft iemand hier wel eens van gehoord? Zo ja, is dit goed of zit hier een luchtje aan?
Vriendelijke groet,
Maarten
Ik ben op zoek naar een laptop (gamen en meenemen naar alles) en toen kwam ik dit tegen:
Op www.laptops.nl zag ik de Advance VX7600. Ik heb hier nog nooit van gehoord en ik kon ook niks op internet vinden hierover.
Specs:
VX7600 beschreven:
De Advance VX7600 gaat veel verder dan een desktop replacement. Deze laptop is een unicum in laptopland!
Voorzien van de nieuwste technologieën welke u doorgaans alleen in de zwaarste pc's zult vinden, biedt de VX7600 u volop kracht en mobiliteit.
De VX7600 maakt gebruik van de nieuwste videochipset van nVidia, de GeForce Go 6800 die via de nieuwe standaard PCI-express bus op een aparte module in deze machine geplaatst is. .
Deze supersnelle videoprocessor stuurt het geweldige 17.1" WSXGA+ scherm aan die, mede door de 256Mb video-RAM, zeer geschikt is voor snelle grafische (CAD/CAM) toepassingen en multimedia.
Voor o.a. videoconferentie en foto's is de in het LCD-scherm ingebouwde camera een ideale uitrusting.
Met de standaard geïntegreerde TV-tuner kunt u overal waar een kabelaansluiting is TV-kijken. Het 17.1" WSXGA scherm levert hiervoor een perfect beeld.
Gebruik de VX7600 als een mobiele bioscoop met zijn 17.1 inch breedbeeld scherm met de superhoge WSXGA+ resolutie (1680x1050 pixels). Ideaal om TV of DVD-films te bekijken. Zeker in combinatie met het fantastische geluid van de 4 interne speakers en subwoofer. Natuurlijk ook voor op kantoor een uitermate geschikte laptop. Op het brede scherm komen bijvoorbeeld uw spreadsheets volledig tot hun recht. Ook uw eigen films kunt u zelf branden met de DVD-R/W drive.
Uniek is het de mogelijkheid van 1 of 2 Serial-ATA harddisks met RAID functionaliteit in een laptop voor extra betrouwbaarheid (Raid-1) of supersnelle harddisk toegang.
VX7600 biedt de mogelijkheid om uitgerust te worden met 2 DVD-branders.
Uiteraard ontbreekt het de VX7600 niet aan alle gangbare aansluitingen zoals WiFi, Bluetooth, FireWire etc. (zie de technische gegevens pagina). Door de grote keuze aan modellen met verschillende processoren, geheugen en harddisks kan Advance de VX7600 voor bijna alle toepassingen configureren.
De VX7600 is de top als het gaat om mobiliteit, kracht en multi-media.
Maten: 397 mm x 298mm x 49.5mm
Gewicht: 5,5kg
VX7600 highlights:
• 17.1" WXGA TFT LCD-scherm
• WSXGA+ 1680x1050 pixels
• Super Clear Glossy scherm
• Intel Pentium 4 t/m 3.8GHz, 1MbCache
• HyperThreading ondersteuning
• 800MHz Systeembus architectuur
• Geheugen tot 4Gb DDRII 533MHz
• Ingebouwde CMOS camera
• TV-Tuner en TV-in. incl. afstandsbediening
• 1 of 2 Harddisks t/m 200Gb, 5400/7200RPM
• RAID 0 en 1 bij gebruik van 2 harddisks
• nVidia GeForce Go 6800 Verwisselbaar!
• PCI Express, 256MB DDRII Video RAM
• 2x optische drives Keuze uit:
DVD en CD-R/W combo drive of
DVD ± brander
• Gigabit ethernet 10/100/1000Mbit
• Wireless LAN 802.11G
• Bluetooth
• 7-in-1 Cardreader
• 1x DVI-uitgang (o.a. voor externe LCD-TFT)
• TV-out (SVHS) en TV-in
• S/PDIF Audio uit
• 8-in-1 audio-uit (analoog)
• 4 speakers + Subwoofer intern
• Audio DJ console
• Toetsenbord met apart numeriek gedeelte
MS-Windows XP
• 3 Jaar Collect&Return aan huis garantie
vanaf 2.290,- excl.btw (dus vanaf 2.725,- incl. BTW)
Heeft iemand hier wel eens van gehoord? Zo ja, is dit goed of zit hier een luchtje aan?
Vriendelijke groet,
Maarten