Ik heb onlangs een Microsoft Wireless Optical Desktop 3.0 (Comfort Edition) gekocht, ik ben er erg tevreden over. Het enige nadeel is dat het toetsenbord totaal ongeschikt is om spelletjes mee te spelen.
Zodra je in een game de loop/ren-toets voor een langere tijd (meerdere seconden) indrukt, dan stop de toets met reageren. Kortom, ik sta dus mooi stil en moet de desbetreffende toets opnieuw indrukken om weer verder te lopen/rennen.
Heeft iemand hetzelfde probleem of een oplossing? Een beetje googlen leerde mij dat het probleem alleen bij de 'Microsoft Wireless Comfort Keyboard 1.0A' optreed, andere MS keyboards schijnen er geen last van te hebben.
FYI :
- De afstand tussen het toetsenbord en de receiver is 10 centimeter
- Signaal kwaliteit is 'good'.
- Batterijen zijn vol
- Meest recente drivers (Intellipoint 5.2) zijn geïnstalleerd
- Mijn BIOS heb ik gecontroleerd op rare settings, die hier iets mee te maken zouden kunnen hebben.
Zodra je in een game de loop/ren-toets voor een langere tijd (meerdere seconden) indrukt, dan stop de toets met reageren. Kortom, ik sta dus mooi stil en moet de desbetreffende toets opnieuw indrukken om weer verder te lopen/rennen.
Heeft iemand hetzelfde probleem of een oplossing? Een beetje googlen leerde mij dat het probleem alleen bij de 'Microsoft Wireless Comfort Keyboard 1.0A' optreed, andere MS keyboards schijnen er geen last van te hebben.
FYI :
- De afstand tussen het toetsenbord en de receiver is 10 centimeter
- Signaal kwaliteit is 'good'.
- Batterijen zijn vol
- Meest recente drivers (Intellipoint 5.2) zijn geïnstalleerd
- Mijn BIOS heb ik gecontroleerd op rare settings, die hier iets mee te maken zouden kunnen hebben.