Toon posts:

[Gaming] MS Wireless Optical Desktop Comfort Edition

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb onlangs een Microsoft Wireless Optical Desktop 3.0 (Comfort Edition) gekocht, ik ben er erg tevreden over. Het enige nadeel is dat het toetsenbord totaal ongeschikt is om spelletjes mee te spelen.

Zodra je in een game de loop/ren-toets voor een langere tijd (meerdere seconden) indrukt, dan stop de toets met reageren. Kortom, ik sta dus mooi stil en moet de desbetreffende toets opnieuw indrukken om weer verder te lopen/rennen. :(

Heeft iemand hetzelfde probleem of een oplossing? Een beetje googlen leerde mij dat het probleem alleen bij de 'Microsoft Wireless Comfort Keyboard 1.0A' optreed, andere MS keyboards schijnen er geen last van te hebben.

FYI :
- De afstand tussen het toetsenbord en de receiver is 10 centimeter
- Signaal kwaliteit is 'good'.
- Batterijen zijn vol
- Meest recente drivers (Intellipoint 5.2) zijn geïnstalleerd
- Mijn BIOS heb ik gecontroleerd op rare settings, die hier iets mee te maken zouden kunnen hebben.

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:45
Wat wil je dat wij eraan doen? :P

Kzou zeggen probeer andere drivers en zoniet, leg je probleem uit aan je leverancier, ik weet zeker dat je 'm mag omruilen!

Suc6

• ReallyStupidGuy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-02 16:34
Is het niet gewoon een soort van beveiliging, mij logitech toetsenbord geeft met de standaard instellingen een popup wanneer je een toets lang ingedrukt houdt met de vraag op die toets genegeerd moet worden.

Wel apart dat dan alleen toetsenborden van die serie er last van hebben.

Duizend wijzen kunnen meer vragen stellen dan één idioot kan beantwoorden.

• jackoo1988
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-02 21:39
Ik had hetzelfde probleem met de microsoft wireless desktop elite. Bij mij gebeurde precies hetzelfde en heb hem bij mycom gekocht en had hem teruggebracht, ik heb gewoon mijn geld terug gehad. Ik vond het zeer storend als ik in een vuurgevecht stil stond. Ik ga dan waarschijnlijk ook gewoon een logitech halen die er waarschijnlijk geen probleem mee heeft.
Ik kon er dus ook geen oplossing voor vinden jammergenoeg.

MvG. :'(

Corsair Carbide 500R White, LG-IPS 277L, Intel Core i7 2600K & Scythe Mugen 2, ASUS P67 Sabertooth , 8192MB DDR3 1600MhZ, Gainward GTX680 2GB, Samsung EVO 850 250GB SSD & 500, 750, 1000GB Samsung, Seasonic M12II EVO 750 Watt, Logitech G510s, Z2300

Verwijderd

Topicstarter
Goh, ik dacht dat alleen de 'Microsoft Wireless Comfort Keyboard 1.0A' er last van had...

Verwijderd

Ik heb een Microsoft Wireless Optical Desktop 1.0A. Hier geen problemen. Al merk ik (of is dat mijn inbeelding?) dat het toetsenbord een heel klein beetje achterkomt...
Pagina: 1