probleem voodoo 3 2000 pci

Pagina: 1
Acties:

• Clithopias
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-12-2024
ik heb een voodoo 3 2000 pci van iemand geleend (gloednieuwe, nooit gebruikt) maar die doet het niet goed op mijn systeem.
hij start alles op enzo maar als je de resolutie hoger zet naar 1024x768 bijv. dan krijg je geen letters te zien en komen er vlekken als je bijvoorbeeld je startmenu hebt opgestart en hij is weer weg.

waar kan dit aan liggen??? is ie gewoon kapot of een irq conflict misschien?? hij geeft in ieder geval geen conflict aan dus dat denk ik niet

en ik heb al verschillende drivers geprobeerd maar dat mocht ook niet baten. ik ga nu nog ff andere drivers downloaden van internet, misschien dat ie het dan toch nog gaat doen. ik had wel dat als ie een geluid afspelen dat ie bleef hangen, dus heb ik m'n geluidskaart er ook maar uitgetrokken en dat mocht ook niet baten.

ik hoop dat iemand mij kan helpen, want ik wil wel eens weten of ik met deze kaart een spelletje kan spelen

• Peet
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 16-06-2025

Peet

Semper voloptuosos rapidus

Geef eens wat meer gegevens van je systeem,
het hoeft niet perse aan je Voodoo 3 te liggen...

Ik heb een Voodoo 3 2000 AGP en die heeft namelijk helemaal geen probleem met 1024 x 768.

suc6,

Peet

Dare, do, gain - Intel G645 - 4 GB DDR3 - 500 GB - Radeon R7 240 2 Gb -DVD-RW - DVD/BR - W10-64 bit

• Clithopias
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-12-2024
het is een cyrix 233 (3,5*66) met een gemlight gmb-p57vps moederbord. en er zit 64 mb ram in

• MrTinux
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:57

MrTinux

Terug van nooit weggeweest.

Ik heb exact hetzelfde probleem gehad (onder Win2K)!!
Verplaatsen naar een ander PCI-slot verhielp het probleem...
[Van slot 4 (degene het dichtste bij je CPU) naar slot 2]

"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie

• StefSOFT
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-06 15:16

StefSOFT

Caravanshaker Nr. 1

Misschien ligt het aan je monitor

'I'm nearly thirty you know. I'm not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying "nipples" or "gusset". Or, or, "Did you know you can make candles out of human fat"'