Heb Draytek 2600We waarop 4 PC's wireless zijn aangesloten. Twee Labtops zonder noemens waardige problemen ( Soms geen verbinding, dan PMCIA kaart erin en eruit en meestal pakt het signaal weer op, evt een reboot van de router ). Nu mijn probleem, heb een Aldi titanium Desktop voor een van de kids aangeschaft en die in 2 minuten tijd op het netwerk kunnen aansluiten via de Netwerk verbindings tool binnen Windows Xp. Dit heeft 4 maanden naar behoren gefunctioneerd en nu niet meer. Opnieuw XP laten zoeken naar bestaande netwerken geeft soms reslutaat. Echter het maken van een verbinding lukt echter niet. Nu het gekke, heel soms zetten we de PC aan en dan is er wel een verbinding die echter bijzonder traag is? Apparaten beheer geeft aan dat alles naar behoren functioneerd. Alles weggooien en opnieuw installeren heeft ook niet tot betere resultaten geleidt. Zou zoonlief met zijn pogingen het probleem op te lossen een instelling/parameter hebben kunnen omzetten die ik over het hoofd zie waardoor er geen verbinding gemaakt kan worden?
Of is de PMCIA kaart stuk en moet ik terug naar de ALDI
Moet ik nieuwe drivers installeren voor mijn Draytek 2600We?
Of is de PMCIA kaart stuk en moet ik terug naar de ALDI
Moet ik nieuwe drivers installeren voor mijn Draytek 2600We?