na 3 weken lang Half Life 2 op de illegale wijze gespeeld te hebben heeft steam een update uitgebracht waardoor ik niet meer online kan. wel balen natuurlijk en kijken naar een fix, niks gevonden en dan toch maar overwegen, zal ik hem gaan kopen. ik vond het toch wel een toffe game en uiteindelijk maar op de fiets gestapt naar Intertoys. Daar de game gekocht voor een f*cking 55 euro en thuis aangekomen doosje open gedaan en tot mijn verbazing zie ik daar de officiele serial sticker eraf gepeuterd. ik zoeken in de andere cd papiertjes en daar lag een vodje met een serial key erop gekrabbeld. ik vermoedde al het ergste en na de install ik de key invoeren, en ja hoor key doet het niet. ik alle 1'en met i's verwisseld, 9 met g, z met 5 , 2 met s ETC maar het mocht niet baten. ik weer terug, komt die huppeldoos aanzeilen met een dvd ipv 5 nieuwe cd-roms. zij constateert dit ook en ik krijg alleen de key mee. dit vodje was nog slechter geschreven als de vorige en ook hier een foute key. ik al flink pissed en weer terug. discussie dat ik misschien de boel zou bedriegen en misschien mn geld niet eens terug zou krijgen "... omdat ze dat nooit doen bij pc-games..." . ik al schrikken want het is toch 55 euro! zij een collega erbij gehaald en die gaf toe een mix-up te hebben gehad met de cd-roms en key's dus ik uiteindelijk toch mn geld terug.
Toen op naar Dynabyte, en daar de HL2 gekocht voor 51,75, weer 4 euro goedkoper
*aandachtspuntje*
Free recordshop = 59,99
Intertoys = 54,99
Dynabyte = 51,75
en dit binnen een omtrek van 100 meter, drie winkels bij elkaar in de buurt, meer dan een tientje verschil.
thuis aangekomen die oude HL2 eraf, nieuwe erop (dvd versie
) en key ingevoerd, in een keer goed. registering cd key........................................
krijg ik f*cking dit schermpje:
ftp://kevinvd.ath.cx/Images/fok%20op%20steam.jpg
en hier staat ie nu al 15 minuten op!!!
fuck steam, fuck intertoys, go dynabyte...
maar heeft iemand enig idee hoe lang dat venstertje blijft staan? ik kan hem niet sluiten, wel minimaliseren, niet cancellen, niet Back, niet Next....WHY?
hij probeert niet door te gaan iig...
*zo, das eruit...*
Toen op naar Dynabyte, en daar de HL2 gekocht voor 51,75, weer 4 euro goedkoper
*aandachtspuntje*
Free recordshop = 59,99
Intertoys = 54,99
Dynabyte = 51,75
en dit binnen een omtrek van 100 meter, drie winkels bij elkaar in de buurt, meer dan een tientje verschil.
thuis aangekomen die oude HL2 eraf, nieuwe erop (dvd versie
krijg ik f*cking dit schermpje:
ftp://kevinvd.ath.cx/Images/fok%20op%20steam.jpg
en hier staat ie nu al 15 minuten op!!!
fuck steam, fuck intertoys, go dynabyte...
maar heeft iemand enig idee hoe lang dat venstertje blijft staan? ik kan hem niet sluiten, wel minimaliseren, niet cancellen, niet Back, niet Next....WHY?
hij probeert niet door te gaan iig...
*zo, das eruit...*