Irritatie en Intertoys, go Dynabyte!

Pagina: 1
Acties:
  • 89 views sinds 30-01-2008

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
na 3 weken lang Half Life 2 op de illegale wijze gespeeld te hebben heeft steam een update uitgebracht waardoor ik niet meer online kan. wel balen natuurlijk en kijken naar een fix, niks gevonden en dan toch maar overwegen, zal ik hem gaan kopen. ik vond het toch wel een toffe game en uiteindelijk maar op de fiets gestapt naar Intertoys. Daar de game gekocht voor een f*cking 55 euro en thuis aangekomen doosje open gedaan en tot mijn verbazing zie ik daar de officiele serial sticker eraf gepeuterd. ik zoeken in de andere cd papiertjes en daar lag een vodje met een serial key erop gekrabbeld. ik vermoedde al het ergste en na de install ik de key invoeren, en ja hoor key doet het niet. ik alle 1'en met i's verwisseld, 9 met g, z met 5 , 2 met s ETC maar het mocht niet baten. ik weer terug, komt die huppeldoos aanzeilen met een dvd ipv 5 nieuwe cd-roms. zij constateert dit ook en ik krijg alleen de key mee. dit vodje was nog slechter geschreven als de vorige en ook hier een foute key. ik al flink pissed en weer terug. discussie dat ik misschien de boel zou bedriegen en misschien mn geld niet eens terug zou krijgen "... omdat ze dat nooit doen bij pc-games..." . ik al schrikken want het is toch 55 euro! zij een collega erbij gehaald en die gaf toe een mix-up te hebben gehad met de cd-roms en key's dus ik uiteindelijk toch mn geld terug.

Toen op naar Dynabyte, en daar de HL2 gekocht voor 51,75, weer 4 euro goedkoper :)

*aandachtspuntje*
Free recordshop = 59,99
Intertoys = 54,99
Dynabyte = 51,75
en dit binnen een omtrek van 100 meter, drie winkels bij elkaar in de buurt, meer dan een tientje verschil.

thuis aangekomen die oude HL2 eraf, nieuwe erop (dvd versie :) ) en key ingevoerd, in een keer goed. registering cd key........................................

krijg ik f*cking dit schermpje:
ftp://kevinvd.ath.cx/Images/fok%20op%20steam.jpg

en hier staat ie nu al 15 minuten op!!!

fuck steam, fuck intertoys, go dynabyte...

maar heeft iemand enig idee hoe lang dat venstertje blijft staan? ik kan hem niet sluiten, wel minimaliseren, niet cancellen, niet Back, niet Next....WHY?

hij probeert niet door te gaan iig...

*zo, das eruit...*

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Bedankt voor je verhaal :?

;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Lijkt me geen softwareprobleem maar een (tijdelijk) probleem met de site van Steam.

Overigens heb ik hetzelfde probleem gehad met Intertoys, totaal geen nummers aanwezig en op het hoofdkantoor begrepen ze het niet echt. Uiteraard wel mijn geld terug gehad.

Toen bij Lukas Klamer (lang leve de pasjescultuur) een DVD gekocht, € 5,= goedkoper, en... werkte binnen 5 minuten.

ARME AOW’er

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
Guardian Angel schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 13:31:
Lijkt me geen softwareprobleem maar een (tijdelijk) probleem met de site van Steam.

Overigens heb ik hetzelfde probleem gehad met Intertoys, totaal geen nummers aanwezig en op het hoofdkantoor begrepen ze het niet echt. Uiteraard wel mijn geld terug gehad.

Toen bij Lukas Klamer (lang leve de pasjescultuur) een DVD gekocht, € 5,= goedkoper, en... werkte binnen 5 minuten.
maja , ze hadden wel weer een klein schuldgevoel dat ik 3x op de fiets heen en weer moest komen :)

• AirX
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-08 13:29

AirX

Tweak Guru

Steam moet je half-life versie valideren. Soms werkt dat niet helemaal naar behoren (zie foutmelding :P). Gewoon in een paar uurtjes nog ens proberen.

• ko9
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:24

ko9

offtopic:
[quote]Thrilled schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 13:26:

...

*aandachtspuntje*
Free recordshop = 59,99
Intertoys = 54,99
Dynabyte = 51,75
en dit binnen een omtrek van 100 meter, drie winkels bij elkaar in de buurt, meer dan een tientje verschil.

...
[/quote]

tientje verschil 8)7 (Als je guldens bedoelt, moet je het er misschien ff bijzetten :P)

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:11
Dus, wat wil je ons nu vertellen? :)

Mischien is het verstandig dat je dit klaag verhaal de volgende keer op de email of fax naar de leverancier gooit.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.