Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

[ISDN] Draadloze telefoon met doorverbind functie

Pagina: 1
Acties:
  • 353 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben opzoek naar een draadloze telefoon die kan doorverbinden naar een andere lijn via een isdn centrale (vox).
De meeste draadloze telefoons hebben namelijk een eigen centrale en kunnen alleen doorverbinden naar andere handsets.

• Polderdijk
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-11 15:44
Als je zorgt dat er een zogenoemde 'Flash'-toets op zit, kan je dit gewoon doen.

Dus mocht je iemand door willen verbinden: 'moment, ik verbind u door' -> druk 'Flash' gevolgd door het door te verbinden nummer -> Wacht tot er op wordt genomen en zeg dat je iemand hebt, of verbreek direct de verbinding!

Webhosting van SkyHost.nl: 25 Mb / 1 Gb windows hosting € 4,50 p/m excl.btw!

Verwijderd

Topicstarter
ja precies,
maar volgensmij bestaan er helemaal geen draadloze telefoons met flashtoets, ik kan ze iig niet vinden.

• Polderdijk
  • Laatst online: 15-11 15:44
Verwijderd schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 13:36:
ja precies,
maar volgensmij bestaan er helemaal geen draadloze telefoons met flashtoets, ik kan ze iig niet vinden.
Tuurlijk zijn die er!

Volgens mij heeft iig een aantal siemens toestellen ze, heb helaas geen type nummer voor je.

Webhosting van SkyHost.nl: 25 Mb / 1 Gb windows hosting € 4,50 p/m excl.btw!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:26

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Elke Siemens heeft een 'R' toets, en dat is gewoon de ' flash' toets

En volgens mij moet gewoon elke andere DECT telefoon dat ook hebben

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• Acheron
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 00:11

Acheron

updatepack.nl

Voor Philips kan je ook de R gebruiken. Wel lastig om alles in een keer goed in te stellen:

flash / haakcontact, nummerweergave, telefoonnummer etc.

Zeg nee tegen bloatware. Download Nero Lite!

• raymonvdm
  • Laatst online: 30-06 16:35
Waarom denk je dat siemens gigaset zo populair is ?

echt niet omdat ze GEEN flashtoets hebben.

Wat je kan doen is natuurlijk gewoon bij de primafoon laten uitleggen wat je zoekt, en dan zeggen dat je nog even verder kijkt als je alles weet en dan via pricewatchers de goedkoopste toco vinden.

Ik zelf gebruik siemens gigasets ( maar dan met een kpn naam erop) en die werken perfect met m`n centrale. het zijn alleen analoge toestellen maar dat moet niet uitmaken.
Pagina: 1