Toon posts:

Laptop wil niet opstarten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb pas mijn oude P90 :P laptop van zolder gehaald, maar als ik heb op wil starten loop ie al vast voordat ik zelfs in de BIOS kan komen :?

Iemand enig idee hoe ik hem weer aan de praat krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter!
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-10 17:57
Zonder accu aan de voeding hangen? Wij hebben ook nog zo'n oude Toshiba Pentium 100MHz laptop die het alleen doet als de accu er NIET in zit :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07:42
die oude beestjes hebben idd vaak de neiging om dood te gaan.. het moet wel lukken aan netstroom, anders eens openschroeven en flink blazen?

:+

you had me at EHLO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nope, helpt niet.....Hij loopt nog steeds vast :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cactusman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09-2020

cactusman

nu met extra naalden

geheugen even der uit trekken en de contacten schoonmaken. en eventueel de hdd los en ook die schoonmaken.

euhmmmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het is dus echt een Hardware probleem? Ik kan het dus niet op 1 of andere "software-matige" manier oplossen? Open schroeven is eigenlijk het laatste wat ik wil doen, zo handig ben ik daar namelijk niet in.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvvv
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08-10 09:46
Euh, ooit heeft mijn vader zijn laptop voor twee weken op zolder gezet. (we gingen op vakantie en ze breken graag in bij ons). Nu wij hebben zwarte dakpannen en onze zolder was niet geïsoleerd. Dat ding was na twee weken gewoon dood.
In een zolder kan het heus wat warm worden...

Laptop was toen een Compaq P! 75

[ Voor 7% gewijzigd door jvvv op 04-02-2005 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dus jullie raden aan om het toch open te schroeven en dan een beetje de boel demonteren en stof vrij maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hem ondertussen z.g.a. uit elkaar gehaald, alle contact punten met een beetje alcohol gereinigd, maar tevergeefs....

Valt er nog iets anders te proberen, of is deze laptop echt verloren?
Pagina: 1