Solarboiler: Top Senz 200 Nero-3 ⣿⣿ Photovoltaics: 9x LG 320N1K-A5, SE 3000H
Ik denk niet dat je zelf iets fout hebt gedaan.
Of de kernel doet iets heel erg fout, of de hardware doet iets heel erg fout.
Je zou even kunnen zoeken of er meer mensen zijn die iets dergelijks wel eens hebben gezien (wat voor hardware heb je precies?), en met memtest86 proberen of het iig niet aan het geheugen ligt. In principe wijzen kernel panics op bugs in de kernel of problemen met de hardware. Het feit dat het na een reboot wel werkt zou er op kunnen wijzen dat er iets raars gebeurt met de hardware. Of dat de nieuwe kernel gewoon iets niet goed initialiseert, wat natuurlijk een bug zou zijn.
Of de kernel doet iets heel erg fout, of de hardware doet iets heel erg fout.
Je zou even kunnen zoeken of er meer mensen zijn die iets dergelijks wel eens hebben gezien (wat voor hardware heb je precies?), en met memtest86 proberen of het iig niet aan het geheugen ligt. In principe wijzen kernel panics op bugs in de kernel of problemen met de hardware. Het feit dat het na een reboot wel werkt zou er op kunnen wijzen dat er iets raars gebeurt met de hardware. Of dat de nieuwe kernel gewoon iets niet goed initialiseert, wat natuurlijk een bug zou zijn.
Kan 't niet zo zijn dat hier 2 drivers met elkaar conflicten geven ofzo? Heb je misschien meerdere IDE-chipset-drivers aangevinkt? Of gewoon een standaard kernel?
Ik kreeg in het begin ook not syncing errors, omdat ik door mn eigen domme fout GRUB op mn eigen houtje moest configureren... en ik vergat dus de initrd te vermelden in grub.conf. Misschien is die er niet, of verkeerd of zo? kijk eens in grub.conf of menu.lst.