Namens anderen stel ik deze vraag.
Zij willen low budget, als in goedkoper dan conventionele camera security, 1 of meerdere lokaties in een gebouw kunnen observeren.
Nu kwam de suggestie: "Wat zouden we eventueel met webcams kunnen?
-Aan wat voor opzet zou je moeten denken?
-Is het mogelijk meerdere webcams aan 1 systeem te hangen?
-Wordt het systeem daar zwaar mee belast?
Zo ja welke onderdelen zijn van belang?
-Kan er voor b.v. 8 uur aan beeldmateriaal opgenomen worden? Is de interval daar makkelijk van te bepalen?
-Wat zou een efficiënte manier van registreren zijn zodat er ook op een efficiënte manier beeldmateriaal opgevraagd kan worden?
-Wireless ja of nee? maximale kabellengte?
-Welk type cams zijn hier voor geschikt (dat de kwaliteit dusdanig is dat b.v personen geidentificeerd kunnen worden)
De vragen hoeven niet letterlijk beantwoord te worden.
Het gaat meer om het feit dat ik wel ideeen heb voor een mogelijke opzet maar dit niet definitief kan maken omdat ik op het gebied van webcams absolute leek ben.
Dus de vraag is eigenlijk richting de kenners van webcams:
Hoe zouden jullie dit invullen?
(sidenote: ik ben degene die de technisch kant moet gaan realiseren)
Zij willen low budget, als in goedkoper dan conventionele camera security, 1 of meerdere lokaties in een gebouw kunnen observeren.
Nu kwam de suggestie: "Wat zouden we eventueel met webcams kunnen?
-Aan wat voor opzet zou je moeten denken?
-Is het mogelijk meerdere webcams aan 1 systeem te hangen?
-Wordt het systeem daar zwaar mee belast?
Zo ja welke onderdelen zijn van belang?
-Kan er voor b.v. 8 uur aan beeldmateriaal opgenomen worden? Is de interval daar makkelijk van te bepalen?
-Wat zou een efficiënte manier van registreren zijn zodat er ook op een efficiënte manier beeldmateriaal opgevraagd kan worden?
-Wireless ja of nee? maximale kabellengte?
-Welk type cams zijn hier voor geschikt (dat de kwaliteit dusdanig is dat b.v personen geidentificeerd kunnen worden)
De vragen hoeven niet letterlijk beantwoord te worden.
Het gaat meer om het feit dat ik wel ideeen heb voor een mogelijke opzet maar dit niet definitief kan maken omdat ik op het gebied van webcams absolute leek ben.
Dus de vraag is eigenlijk richting de kenners van webcams:
Hoe zouden jullie dit invullen?
(sidenote: ik ben degene die de technisch kant moet gaan realiseren)
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2005 12:31 ]