Toon posts:

[discussie m. oplossing] Binnen 3 pag. "De Camera"

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal, ik weet dat dit soort topics vaak langskomen. Als ik dan aan het rondzoeken ben voor de ideale camera, zijn er zat topics voor, maar geen enkel topic komt binnen 3 a 4 pagina's met een conclusie. Hier wil ik een verandering in brengen, we hebben de volgende eisen/situatie:

- 4mp
- 10x zoom
- P functie (handmatig)
- Flits Instelbaar
- Genoeg uitbreid mogenlijkheden.
- Betaalbaar in de vorm van "300 a. 400 euro"

We kunnen het best te werk gaan als volgt:

- Je eigen toevoeging schrijven, (met prijs, instellingen en bijzonderheden of gewoon link naar fab. site met product direct bereikbaar.)
- Daaronder in aparte alinea de reden waarom dit "de camera" zou moeten zijn.
Als we ons hieraan houden moet het zeker lukken om binnen een beperkt aantal pagina's een goed beeld krijgen van wat op dit moment de beste camera is voor ons budget.
Grt,

Eelke

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Leuk geprobeerd, maar anderen voor je laten uitzoeken welke cams een optie zijn is niet de bedoeling hier :) De P functie van een cam is overigens niet handmatig, dat is de M.

Ga eerst eens zelf aan de gang met je eisen, wensen en budget, en lees reviews. Zie ook in Fotografie Policy dit stuk:
# De veelvoorkomende vraag "Hoi ik heb xxx euro, welke camera moet ik kopen/zoek maar wat voor me uit?" is nog steeds niet toegestaan, aangezien GoT en daarmee het Fotografie forum geen plek voor verkopers op locatie is. Gebruik bekende sites zoals DCResource en DPReview om een idee te krijgen over de kwaliteit van camera's in een bepaalde prijsklasse. Uiteindelijk moet je dus zelf een keus maken.
Succes met je inlezen in wat er te krijgen is op het gebied van digicams, en met je keuze ;)

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.