Toon posts:

[XP] Offline folders; 'parameter onjuist' op 1 locatie? *

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Het volgende is er aan de hand.
ik heb e volgende laptop:
Fabrikant Hewlett-Packard
Product Compaq nc4000 (DG244A#ABH)
Versie F.11

Deze heeft een offline folder die ik op het werk laat synchroniseren.
Alleen als ik thuis kom en deze met mijn thuis pc wil laten syncen zegt hij de volgende error:
Parameter onjuist.

Mijn vraag is: Wat kan ik tegen dit doen zodat ik toch kan syncen.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Welk OS draai je dan? Heeft dit probleem altijd gespeelt? Verder is dit geen externe software; maar onderdeel van windows; dus verplaats ik je topic van het subforum Software Algemeen even naar Windows Operating Systems; ik pas meteen je topictitel even aan :)

Syncrhoniseer met een Bad Parameter > [] Offline folders; 'parameter onjuist' op 1 locatie? *
SA > WOS

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Dit gebeurt allemaal op een windows XP laptop die synchroniseerd met een windows 2000 server.

Ik zal het even beter uitleggen. Ik zit op het werk te typen in mijn dockingstation en sluit af en hij synchrionisserd alles. Ik stap de trein in en ga werken. Kom de volgende dag terug van thuis, hang mijn laptop weer in het netwerk. Wil mijn werk synchroniseren wat ik in de trein gedaan heb en krijg dan: Bad Parameter.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen!

Verwijderd

Hetgeen direct bij mij op komt is dat er hoogst waarschijnlijk een andere netwerkkaart gebruikt wordt. Op het werk gebruik je die van het dockingstation en thuis die van je laptop, probeer dus eens op het werk de netwerkkabel in je laptop zelf te steken en zo te syncen.

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:27
Ok, even een kleine titel edit dan :)

• Remco
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-04 10:59
Werk je wel onder hetzelfde profiel ?
Dus in de trein moet je met hetzelfde profiel werken, dus gewoon aanloggen op het domein, en niet lokaal op je laptop.

The best thing about UDP jokes is that I don't care if you get them or not.

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-12-2025
Dat gaat lekker, in de trein inloggen op een domein :+

We are shaping the future

• Remco
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-04 10:59
Alex schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 00:27:
Dat gaat lekker, in de trein inloggen op een domein :+
Bij je domeinnaam moet je je domein laten staan, en niet je lokale laptop naam selecteren.
Dan gebruik je hetzelfde profiel als op het domein.
Xp is zo slim om dit te herkennen....

The best thing about UDP jokes is that I don't care if you get them or not.

Verwijderd

Topicstarter
Dank jullie allemaal voor de reacties
Ik heb het uiteindelijk opgelost door een andere netwerkkaart te proberen, die gaf geen problemen. Dank allen _/-\o_
Pagina: 1