Heb Sharepoint Team services van de office XP cd geinstalleerd op mijn win2kserver met IIS 5.0 bak. Tijdens de installatie ging alles zoals het zou moeten, echter bij het bezoeken van de site gaat er iets mis.
Als ik bijvoorbeeld kies voor de link Site Settings, gaat ie netjes naar \_layouts\prjsng.htm, echter bij de velden waar ik een Title en een description in kan vullen staat het volgende vermeld in de velden zelf:
Web site name: <ows:ProjectProperty Select="Title" HTMLEncode="TRUE"/>
Description: <ows:ProjectProperty Select="Description" HTMLEncode="TRUE"/>
Als ik in de velden iets invul en op OK druk, dan wordt ik naar deze site gestuurd:
$DOMEIN/_layouts/<ows:HttpPath/>&IgnoreList=TRUE
welke niet te vinden is (404).
Kies ik bijvoorbeeld voor Manage Users op de Settings pagina, krijg ik een 404 met als adres waar naar gezocht wordt:
$DOMEIN\_layouts/]]></HTML><HttpVDir/><HTML><![CDATA[/_vti_bin/_vti_adm/fpadmdll.dll?Page=user.htm
Lijkt me dus dat er iets niet goed zit, waar kan ik deze fout in zoeken?
Als ik bijvoorbeeld kies voor de link Site Settings, gaat ie netjes naar \_layouts\prjsng.htm, echter bij de velden waar ik een Title en een description in kan vullen staat het volgende vermeld in de velden zelf:
Web site name: <ows:ProjectProperty Select="Title" HTMLEncode="TRUE"/>
Description: <ows:ProjectProperty Select="Description" HTMLEncode="TRUE"/>
Als ik in de velden iets invul en op OK druk, dan wordt ik naar deze site gestuurd:
$DOMEIN/_layouts/<ows:HttpPath/>&IgnoreList=TRUE
welke niet te vinden is (404).
Kies ik bijvoorbeeld voor Manage Users op de Settings pagina, krijg ik een 404 met als adres waar naar gezocht wordt:
$DOMEIN\_layouts/]]></HTML><HttpVDir/><HTML><![CDATA[/_vti_bin/_vti_adm/fpadmdll.dll?Page=user.htm
Lijkt me dus dat er iets niet goed zit, waar kan ik deze fout in zoeken?