Geef mij maar een Warsteiner.
Verwijderd
(hhhmmmmzz plaatje is nie meegekomen maar moet je dus maar ff kijken bij www.funprice.nl )
Meer informatie over ATX Bigtower AOpen
Key Features
ATX/Baby-AT/microATX/Full AT housing
High expansion capacity with 7 slots and 13 drive bays
Bend-in edges ensure safe assembly and installation
High quality 1mm thick steel
Compact design saves space
Complies with DoC, and CE regulations (with AOpen MBs)
Equipped with 300W ATX (ball bearing fan in US) high efficiency switching power supply
Optional all-in-one carton has room for K/B, mouse, S/W and accessories
All products, logos, brand names or companies are trademarks or registered trademarks of their respective companies.
Specifications subject to change without notice. We keep refining our products. The specification listed may not apply to what you purchased earlier.
Specifications
Housing Material
Metal
Housing Type
Full Tower
Main Board Size
ATX/Baby-AT/microATX/Full AT
Disk Drive Bays
5.25"x5/0, 3.5"x1/7 (external/internal)
Dimensions
16.54"(D)x7.80"(W)x23.23"(H)
Power Supply
300W ATX (ball bearing fan in US), UL/CSA/CE/VDE/S/D/N /FI/FCC DoC Certified
Ventilation
Air Vents with Optional 2nd DC fans
FCC, CE & Novell
Ready
Net Weight
28.60 lbs.
Gross Weight
31.90 lbs.
Volume
3.1 Cu. ft.
Certification
Novell certification with AOpen motherboards
Prijs 250.00
Greetz
Meer informatie over ATX Bigtower AOpen
Key Features
ATX/Baby-AT/microATX/Full AT housing
High expansion capacity with 7 slots and 13 drive bays
Bend-in edges ensure safe assembly and installation
High quality 1mm thick steel
Compact design saves space
Complies with DoC, and CE regulations (with AOpen MBs)
Equipped with 300W ATX (ball bearing fan in US) high efficiency switching power supply
Optional all-in-one carton has room for K/B, mouse, S/W and accessories
All products, logos, brand names or companies are trademarks or registered trademarks of their respective companies.
Specifications subject to change without notice. We keep refining our products. The specification listed may not apply to what you purchased earlier.
Specifications
Housing Material
Metal
Housing Type
Full Tower
Main Board Size
ATX/Baby-AT/microATX/Full AT
Disk Drive Bays
5.25"x5/0, 3.5"x1/7 (external/internal)
Dimensions
16.54"(D)x7.80"(W)x23.23"(H)
Power Supply
300W ATX (ball bearing fan in US), UL/CSA/CE/VDE/S/D/N /FI/FCC DoC Certified
Ventilation
Air Vents with Optional 2nd DC fans
FCC, CE & Novell
Ready
Net Weight
28.60 lbs.
Gross Weight
31.90 lbs.
Volume
3.1 Cu. ft.
Certification
Novell certification with AOpen motherboards
Prijs 250.00
Greetz
Die heb ik wel gezien, maar ik zou graag persoonlijke ervaring hebben...Ik erger me nu helemaal scheel aan die kast van mij, hij maakt echt een terringherrie. Bovendien is het een kutkast bij het assembleren, want je kan je echt werkelijk overal aan snijden & de waar de floppy hangt hangt ie echt vreselijk in de weg.
Geef mij maar een Warsteiner.
Verwijderd
Heb zelf de AOpen hx-08. Ben er erg tevreden mee.Voldoende ruimte & stil. De Inwin Q500 is ook een goeie. Beide hebben goeie koelingsmogelijkheden.
Kijk effe op hardwareinfo.nl voor de case-roundup.Vooral de Aopen HQ-08; Prachtige stille kast met 300Wattvoeding
Kijk effe op hardwareinfo.nl voor de case-roundup.Vooral de Aopen HQ-08; Prachtige stille kast met 300Wattvoeding
ik heb hier de Aopen HQ45 naast me staan, gisteren ontvangen. Ziet er erg strak uit, zowel van buiten als van binnen. De voeding is 250Watt. Op de voeding staat een stikkertje met "With Noise Killer", dus hij zal vrij stil zijn neem ik aan. Helaas wacht ik nog op de onderdelen die in de kast moeten komen (PIII-550E was nog niet binnen...), dus ik heb de kast nog niet horen draaien. Ik ben benieuwd ;-)
Verwijderd
Ey..
Ik heb net ff m'n peeceetje in een HQ08 gezet. En nou komt er een bromgeluid uit m'n kast. 't Is verder lekker 'stil', op dit bromgeluid na. Is 't normaal? Is 't wennen?
Volgens mij loopt er niets aan. (ik bedoel kabeltjes langs m'n koelers)
Ik heb net ff m'n peeceetje in een HQ08 gezet. En nou komt er een bromgeluid uit m'n kast. 't Is verder lekker 'stil', op dit bromgeluid na. Is 't normaal? Is 't wennen?
Volgens mij loopt er niets aan. (ik bedoel kabeltjes langs m'n koelers)
Verwijderd
Ik zou een grote InWin kast halen, of een A-Open kassie
Ik heb die laatste nieuwe van InWin is een fijne kast
Ik heb die laatste nieuwe van InWin is een fijne kast
bromgeluid lijkt me niet normaal...misschien je voeding?
tijd voor verandering.
bij www.colorcase hebben ze ook kewle kasten met evt. 300 watt voeding.
kast kost ongeveer 260,- (inclusief 300watt voeding, miditower, atx)
en de verzend kosten zijn ongeveer 100 gulden.
wel veel ja, maar ze hebben wel leuk spul.
ik zit erover te denken om de phoenix blue aante schaffen..
Ik ben alleen nog wel op zoek naar zo'n soort bedrijf als colorcase.com ,maar dan in nederland.
iemand een url ?
kast kost ongeveer 260,- (inclusief 300watt voeding, miditower, atx)
en de verzend kosten zijn ongeveer 100 gulden.
wel veel ja, maar ze hebben wel leuk spul.
ik zit erover te denken om de phoenix blue aante schaffen..
Ik ben alleen nog wel op zoek naar zo'n soort bedrijf als colorcase.com ,maar dan in nederland.
iemand een url ?
Verwijderd
Hoe kom ik erachter of mijn kast te veel herrie maakt? (heb net een nieuwe vandaar)
Decibel meter?
Decibel meter?
Verwijderd
Admiral, de OC-shop verkoopt SuperMicro kasten, dat zijn eigenlijk server kasten, moet je even bij de andere hardware rubriek een vraag stellen aan Newt van OC-shop.
Ik denk dat ik er van de zomer een ga kopen, heeft veel mogelijkheden ook zijdelinkse montage van extra coolers, en Femme heeft hem ook.
Ik denk dat ik er van de zomer een ga kopen, heeft veel mogelijkheden ook zijdelinkse montage van extra coolers, en Femme heeft hem ook.
maar heeft dan oc-shop dan ook van die mooie design kasten.
Bij www.colercase.com heeft wel allerlei soorten en kleuren kasten.
En wie weet wanner oc-shop nu eens echt online komt..
Bij www.colercase.com heeft wel allerlei soorten en kleuren kasten.
En wie weet wanner oc-shop nu eens echt online komt..
Verwijderd
Ik heb de SuperMicro SC760-a de perfecte kast er kunnen een heleboel koelers in. Het is een server kast dus veel sloten. Het heeft ook een alarm als je hem uit zet, een alarm gaat af als je hem open doet, dus als je een vervelend persoon in huis hebt die een geheugen module wilt hebben hoor je het tenmiste
. http://www.supermicro.com/PRODUCT/Chassis/sc760A.htm
gekocht bij ACI-computers voor 400 piek www.aci-computers.nl
gekocht bij ACI-computers voor 400 piek www.aci-computers.nl
de Aopen lx 08, ht 08, hq 08,l hx 08, en de hc 08. zijn exact de zelfde kast..
met het verschil van frontje.
en de voeding.
De Hq 08 heb ik nu twee weken 300 watt, en erug aangenaam. wel fokking zwaar 15K als ie leeg is. nu dus 23Kilo! alle ruimte om overal fans te zetten. een dure kast kan niet fout zijn, moet alleen wel goed kijken welke je wilt. stil? tja, als je alleen cpu fan gebruikt en je voedings fan? dan is deze kast stil. maar daar koop je dit ding niet voor. en ook die kast die hierboven staat niet.
Hq 08 met 300Watt voeding 300,- www.des.nl [den haag en te duur]
met het verschil van frontje.
en de voeding.
De Hq 08 heb ik nu twee weken 300 watt, en erug aangenaam. wel fokking zwaar 15K als ie leeg is. nu dus 23Kilo! alle ruimte om overal fans te zetten. een dure kast kan niet fout zijn, moet alleen wel goed kijken welke je wilt. stil? tja, als je alleen cpu fan gebruikt en je voedings fan? dan is deze kast stil. maar daar koop je dit ding niet voor. en ook die kast die hierboven staat niet.
Pagina: 1