mijn pc begint brommen en soms te trillen bij het omzetten van film´s en bij het spelen bij games ik weet niet of dit normaal is maar het is zekers zeer irritant de pc komt soms boven de t.v uit wat geen pretje is.
ps. er zit nu geen koeler op de proccesor alleen maar een fan (afmeting weet ik niet zo maar een grote in ieder geval) zit gemonteerd aan de zijkant van mijn case ( dient voor het zuigen van koude lucht).
mijn voeding is in het begin onstabiel geweest kan het gebrom en getril daar ook aan liggen dat mijn voeding het op de ene of andere manier het niet kan trekken???
Belangrijk info: systeem is niet overclocked.
Spec. Systeem:
Moederbord: Asrock p4vt8+
Systeemgeheugen: 256 MB
CPU: Intel celeron 2,4GHZ
Videokaart: Nvidia 5500FX 128MB
Hard disk: Western digital 40GB 7200 RPM
Temperaturen Bios:
Processor: 56c°
moederbord: 44c°
temperaturen Everest home edition:
Processor: 37c°
moederbord: 43c°
RPM: 4219
temps speedfan:
temp1: 37c°
temp2: 44c°
HD: 44c°
RPM: 4167
dit alles is in de idle mode
nu zat ik te twijfelen of het aan mijn koel probleem ligt en zoja welke proccesor koeler kan ik het beste nemen van de 2:
en welke van de beide stiller is.
1: 3D Rocket Cooler Pro

2: ZALMAN COOLER 7700-CU

en of dit niet het geval is waar kan dit dan aan liggen
ps. er zit nu geen koeler op de proccesor alleen maar een fan (afmeting weet ik niet zo maar een grote in ieder geval) zit gemonteerd aan de zijkant van mijn case ( dient voor het zuigen van koude lucht).
mijn voeding is in het begin onstabiel geweest kan het gebrom en getril daar ook aan liggen dat mijn voeding het op de ene of andere manier het niet kan trekken???
Belangrijk info: systeem is niet overclocked.
Spec. Systeem:
Moederbord: Asrock p4vt8+
Systeemgeheugen: 256 MB
CPU: Intel celeron 2,4GHZ
Videokaart: Nvidia 5500FX 128MB
Hard disk: Western digital 40GB 7200 RPM
Temperaturen Bios:
Processor: 56c°
moederbord: 44c°
temperaturen Everest home edition:
Processor: 37c°
moederbord: 43c°
RPM: 4219
temps speedfan:
temp1: 37c°
temp2: 44c°
HD: 44c°
RPM: 4167
dit alles is in de idle mode
nu zat ik te twijfelen of het aan mijn koel probleem ligt en zoja welke proccesor koeler kan ik het beste nemen van de 2:
en welke van de beide stiller is.
1: 3D Rocket Cooler Pro

2: ZALMAN COOLER 7700-CU

en of dit niet het geval is waar kan dit dan aan liggen