Toon posts:

100 mhz of 133 mhz hoe kom ik daarachter?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
je zit me ongetwijfeld uit te lachen maar ik ben niet echt super op dit gebied :? mijn vraag luidt daarom als volgt:

hoe moet ik erachter komen of mijn moederbordje een 100 mhz of een 133 mhz!!! ik wil wel graag een manier weten die ik bij verschillende computers kan toepassen!!! help help help :)

• metoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
Print dit uit of schrijf dit op:
En plan dit dan heel zorgvuldig en ga niet overhaast te werk, neem de tijd hiervoor.
1. Kijk in het manual van je mobo.
als dat niet lukt:
2. doe je (computer)kast open.
3. schrijf merk en type van je mobo op.
4. ga naar de website van de fabrikant en kijk daar naar de specs van je mobo, en/of download de manual.

Ik hoop dat als je moet plassen je ding kan vinden.

Epox8RDA+ XPThorton2000+@3200+ Radeon9800SE@Pro Plextor 12/10/32A 80GB 7200 8MB XPpro

Verwijderd

Topicstarter
sorry hoor maar we zijn niet allemaal zo super als jouw!!! je kan op z'n minst een normaal antwoord geven en als je daarwerkelijk goed was dan had je dit op een normale manier kunnen uitleggen maar ja waar een tekort aan kennis is is ook een tekort aan manieren!!!

• metoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
ik ben niet super en ik weet niet veel, maar dan denk ik er over na en probeer te zoeken, pas als ik er niet uitkom ga ik het vragen.
Je kunt duidelijk niet tegen een geintje, ik had je gewoon helemaal geen antwoord moeten geven.

Epox8RDA+ XPThorton2000+@3200+ Radeon9800SE@Pro Plextor 12/10/32A 80GB 7200 8MB XPpro