[logitech Z2200] Speakers ruisen/rommelen, kapot ?

Pagina: 1
Acties:

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:09

sapphire

Die-hard pruts0r

Topicstarter
Beste tweakers

Ik heb een aantal maanden geleden een Logitech Z220 2.1 setje gekocht. Aardig duur voor een 2.1 setje moet ik zeggen maar ik was er erg tevreden over, glashelder geluid stevige bas, was z'n geld dus waard :)
Maar nu komt het minder leuke stuk, vanaavond zet ik me speakers aan en beginnen die dingen toch te kraken !! Een soort van kraak /rommelachtig geluid. Dit gerommel houd tevens aan tijdens muziek en in games en als ik niets afspeel, zwaar irritant dus omdat ik niets meer normaal kan afspelen.

Ik heb nu onderhand me setje weg van al me pc/tv/elektische zooi staan maar dit mag niet baten, ook heb ik gekeken of het misschien iets van aardruis was maar dit hielp ook niet.
De kabels bevatten ook geen breuken oid., en de speakers zijn getest op PC, discman en MP3 speler en op alle drie eht zelfde resultaat: Rommelend geluid.
Het gekste is nog wel dat het alleen in de linker speaker en sub zit en niet in de rechter.

Kan iemand mij misschien zeggen wat dit is of helpen hiermee of zijn mijn speakers rijp voor de RMA, aangezien ik nog 20 maanden garantie heb.

Gabriël AM5

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:19

JT

VETAK y0

Misschien hier even kijken: Het Logitech X- en Z-Serie Topic - Deel 5

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

Topicstarter
Zou kunnen, ik heb onderhand alleen niet echt goede ervaringen met dat topic. Als je iets vraagt reageert er toch niemand op, dus lijkt het me niet handig om het daar in te posten aangezien ik dan nog minstens 20 maanden op antwoord kan wachten.
Toch bedankt ;)

Gabriël AM5

• JT

JT

VETAK y0

Kan ook dat niemand het weet, of dat je niet hebt gezocht in het topic. Sluit even op iets anders aan en als het dan nog zo doet, gewoon RMA.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

Topicstarter
Ik heb 'ff' 23 pagina's globaal door gescrolled en daar niets tegen gekomen nee.
Wat moet ik nog meer aalsluiten dan? Ik zit nu op PC, dicman, MP3 speler en Gamcube waarbij de Logitech steeds stoort en de speakers die aan mijn versterker hangen wel goed geluid geven.

Gabriël AM5

• JT

JT

VETAK y0

Sorry, ik had zelf niet zo goed gelezen omdat ik dacht "weer zo iemand die niet even kijkt" :P Gewoon RMA dan maar he, dat heb je niet voor niks ;)

Ecodan warmtepomp

Pagina: 1