Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superblaag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10:23

superblaag

Mooi spul hoor!

LoCuTuS2000 schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 15:02:

UPDATE: Camera werkt niet meer na de software update, iemand ideëen?
Ik had mn telefoon voor reparatie naar de shop gebracht.
(aan/uit knopje brak)
Na 5 weken weer terug, met de nieuwste software!

En nu doet mijn camera het ook niet meer!
Met CameraXpro2 werkt de cam wel weer!
Maar dat progje maakt niet zulke handige fotos!

En ik wil het toestel niet weer 5 weken kwijt zijn!

https://www.henrivandewal.nl | Nikon spullen met ratjetoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:57
als je naar een goed servicepoint gaat, flashen ze de firmware ter plekke. dus dan hoef je geen 5 weken te wachten. zeg gewoon dat je de oude firmware terug wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

superblaag schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 12:22:
[...]

Ik had mn telefoon voor reparatie naar de shop gebracht.
(aan/uit knopje brak)
Na 5 weken weer terug, met de nieuwste software!

En nu doet mijn camera het ook niet meer!
Met CameraXpro2 werkt de cam wel weer!
Maar dat progje maakt niet zulke handige fotos!

En ik wil het toestel niet weer 5 weken kwijt zijn!
Welke software versie zit er op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superblaag

superblaag

Mooi spul hoor!

V. 3.0448.0
03-12-04

Das de versie die ik heb.

Is het nog de nieuwste?
Waar ik op hoopte in de nieuwe firmware, is dat het mooie ledje gaat blinken als ik een sms heb gekregen/gemist of een oproep heb gemist! :)

Misschien in de volgende update...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

superblaag schreef op zondag 27 maart 2005 @ 01:40:
V. 3.0448.0
03-12-04

Das de versie die ik heb.

Is het nog de nieuwste?
Waar ik op hoopte in de nieuwe firmware, is dat het mooie ledje gaat blinken als ik een sms heb gekregen/gemist of een oproep heb gemist! :)

Misschien in de volgende update...
Dat is nog steeds de nieuwste die heb ik er ook op staan en daarom vindt ik het raar dat de camera niet naar behoren werkt, want dat doet ie wel bij mij.
Mischien toch even naar een SP gaan en opnieuw laten updaten en echt 5 weken ben je h'm niet kwijt duurde bij mij maar een dag. Heb h'm 's morgens heen beracht en 's avonds weer opgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoCuTuS2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:09

LoCuTuS2000

Resistance is futile

Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2005 @ 10:17:
[...]

Dat is nog steeds de nieuwste die heb ik er ook op staan en daarom vindt ik het raar dat de camera niet naar behoren werkt, want dat doet ie wel bij mij.
Mischien toch even naar een SP gaan en opnieuw laten updaten en echt 5 weken ben je h'm niet kwijt duurde bij mij maar een dag. Heb h'm 's morgens heen beracht en 's avonds weer opgehaald.
Heb zelf iets van 3 kwartier gewacht op de update. Nu moet ik alleen nog ff terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-10 23:23

CSB

:D

Ik heb al bij 3 verschillende personen gehoord dat de camera niet meer werkt na de firmwareupdate. Ik heb zelf altijd zoiets van: Als het werkt, waarom updaten? (Tenzij ze onwijze goeie updates hebben zoals MP3 in STEREO :()

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb toch besloten dat ik van deze telefoon af wil.

Er zijn zoveel mooiere telefoons met Symbian...

Ik vind de 6680 wel een mooi speeltje.....

http://www.nokia.nl/nl/telefoons/modellen/6680/index.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LB Back
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 03-06 11:07
CSB schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 14:36:
Ik heb al bij 3 verschillende personen gehoord dat de camera niet meer werkt na de firmwareupdate. Ik heb zelf altijd zoiets van: Als het werkt, waarom updaten? (Tenzij ze onwijze goeie updates hebben zoals MP3 in STEREO :()
Dat gaat dus nooit gebeuren :( Wat dat betreft toch wel echt een miskoop deze telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LB Back
Byte_Me schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 00:59:
trouwens, wat is een goede filemanager voor de 6260? met mn 6600 gebruikte ik epoc filemanager, om vanaf mn PC bij alle mappen op de GSM te kunnen. PCsuite geeft geen toegang tot alle mappen. Epoc filemanager werkt niet met de 6260. Is er een alternatief?
Ik gebruik FExplorer V1.11 van gosymbian.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimon
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
Bij ons kun je er ook meestal op wachten.

Versie 3.0448.0 is de nieuwste, maar er zijn wel weer updatepakketen van de software.

Probeer t zou ik zeggen

don't worry, be happy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
  • Laatst online: 09:57
die is voor op je telefoon, ik zoek er eentje die vanaf je PC via bluetooth werkt. dan kun je namelijk rechtstreeks bestanden kopieren naar je system map, en meer van dat soort dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awwexl
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 28-02 09:57
Raimon schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 16:25:

Versie 3.0448.0 is de nieuwste, maar er zijn wel weer updatepakketen van de software.

Probeer t zou ik zeggen
Je zou denken dat je na die update geen foutmeldingen meer krijgt. Na 4 weken dacht ik ook echt dat dat het geval was. Maar nu is het weer dikke ellende. Er mee heen geweest en zeggen dat ze hem eerst helemaal gaan flashen en dan de nieuwste software erop. Ben benieuwd. Dit is wel men laatste poging anders gaat hij weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raimon schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 16:25:

Probeer t zou ik zeggen
Kun je ook zeggen wat er veranderd is in de updatepakketten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awwexl
Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 21:16:
[...]

Kun je ook zeggen wat er veranderd is in de updatepakketten?
Niks dus :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt mij raar ze maken bij nokia vast niet voor niks een update?

Wat ik trouwens ook niet snap is dat ik heb ook de zelfde versie als hier wordt vermeld de hele tijd maar ik heb geen last van een camera die niet werkt. Kan gerust zeggen hij werkt volledig naar behoren ben er erg tevreden mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awwexl
Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 16:43:
[...]

Lijkt mij raar ze maken bij nokia vast niet voor niks een update?

Wat ik trouwens ook niet snap is dat ik heb ook de zelfde versie als hier wordt vermeld de hele tijd maar ik heb geen last van een camera die niet werkt. Kan gerust zeggen hij werkt volledig naar behoren ben er erg tevreden mee.
Nou de problemen die ik had (die zo gezegd door Nokia door de update zouden worden verholpen). zijn niet verholpen! Zo klaar als een klontje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ontzettend dom.

Ik heb een BT Dongel gekocht aangesloten en geinstalleerd werk perfect.
Probeer hem nu te linken aan PC Suite krijg het niet voor mekaar.
Al geprobeert een nieuwe versie van PC Suite te installeren.
Maar de verbingen komt niet bij de configuratie te staan.

Wil iemand me helpen voel me ontzettend stom om dit te vragen.

Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LB Back
Had ook een bt-dongle die alles deed, behalve met pcsuite werken :( Nu schijnt die pcsuite daar wel vaker last van te hebben dus ik heb hem teruggebracht een een 14-in-1 cardreader gehaald, het ging mij er alleen maar om mp3s erop te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een bt dongle (trust) deze werkt goed met pc suite . Eerst deed hij het ook niet goed heb toen eerst de software geinstaleerd van de bt, en toen pas pc suite daarna deed alles naar behoren.
Maar inderdaad voor mp3's gebruik ook ik een cardreader is makkelijker en veel sneller.

Trouwens wat mij opvalt is dat de nokia 6260 zolang als hij aan staat op bt contact vind en houd met pc suite en dongel. Daarin tegen heb ik ook een nokia 6230 met de niewste software versie er op en die crast nog wel regelmatig, in die zin van verbinding verbroken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awwexl
Verwijderd schreef op zondag 03 april 2005 @ 10:39:
Ik heb ook een bt dongle (trust) deze werkt goed met pc suite . Eerst deed hij het ook niet goed heb toen eerst de software geinstaleerd van de bt, en toen pas pc suite daarna deed alles naar behoren.
Maar inderdaad voor mp3's gebruik ook ik een cardreader is makkelijker en veel sneller.

Trouwens wat mij opvalt is dat de nokia 6260 zolang als hij aan staat op bt contact vind en houd met pc suite en dongel. Daarin tegen heb ik ook een nokia 6230 met de niewste software versie er op en die crast nog wel regelmatig, in die zin van verbinding verbroken
offtopic:
* offtopic: En nu in ABN :9

[ Voor 3% gewijzigd door awwexl op 03-04-2005 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xypzo. schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 21:58:
Ik heb ook een superbrakke verbinding met mijn CK 7W ... echt, blauwtand zuigt bigtime

Trouwens, is die philips handel freeware? Ik zou die camcorder graag eens willen proberen...
vreemd... volgens mij heb ik precies dezelfde carkit in mijn renault megane zitten het werkt perfect!
Ik heb die carkit voor mijn werktelefoon (6230) maar prive gebruik ik mijn 6260 via bluetooth, ik stap in, telefoon geeft aan dat mijn carkit connectie wil (heb geen auto detect aanstaan) en het werkt.
Ik ben er zelfs zojuist achtergekomen dat ik tegelijk mijn tomtom kan gebruiken (originele muis) en mijn carkit tegelijk, dus 2 bluetooth connecties tegelijk! :o
Alleen eva klinkt wat minder over de carkit en het is wat vervelend dat mijn radio mute als ik linksaf moet volgens haar :*)
Maar dat is niet zo'n groot probleem omdat ik het geluid van tomtom toch meestal gemute heb..

ik ben nog steeds blij met mijn 6260!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit te twijfelen, tussen deze telefoon, en nog even geen telefoon kopen. Ik wil graag iets anders. Iets totaal exclusief. Ik wil hem voornamelijk gebruiken, voor mijn huidige telefoon, en mijn pda. Dus agenda, contacten, email, en natuurlijk bellen.

Heleboel mensen vinden hem lelijk, ik moet ermee lopen, hoe worden jullie hiermee geconfronteerd? Het speciale design, wat bij veel mensen dus niet mooi gevonden wordt?

Ik zou het top vinden, als er gereageerd wordt!

Raden jullie hem mij dus aan voor deze doeleinden? Bedankt.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2005 00:13 . Reden: aanrader? ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899
  • Laatst online: 19-01-2024

marco899

Know's what he wants.

Even het volgende: ik heb de 6260 net gekregen en tomtom mobile erop gezet, echter de achtergrond verlichting, valt constant na 15 seconden weg. Of deze nu op spanning staat of niet, de telefoon helemaal opengeklapt of 180 graden gedraaid, na 15 seconden valt de verlichting uit. Ieand een idee?

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marco899 schreef op zondag 17 april 2005 @ 23:48:
Even het volgende: ik heb de 6260 net gekregen en tomtom mobile erop gezet, echter de achtergrond verlichting, valt constant na 15 seconden weg. Of deze nu op spanning staat of niet, de telefoon helemaal opengeklapt of 180 graden gedraaid, na 15 seconden valt de verlichting uit. Ieand een idee?
marco899 geef ff je email dan stuur ik je het bestandje voor je foon backlight

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899

marco899

Know's what he wants.

Staat in mijn profiel, maar ik hoop dat je een andere oplossing hebt, dan de bestandjes torch en backlight, want die gaan ook uit, als het scherm 180 graden is gedraaid.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij doe je wat verkeert want bij mij blijf backlight wel branden als je het scherm 180 graden draait (als je backlight opent moet je hem NIET afsluiten maar gewoon terug naar het menu zonder aftesluiten dus) en werkt prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899

marco899

Know's what he wants.

Bedankt voor het meedenken, maar bij mij slaat tomtom dan terug naar je beginscherm. Ik kan hem dan wel opnieuw tevoorschijnhalen, maar dan is de backligh dus al uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marco899 schreef op woensdag 20 april 2005 @ 22:44:
Bedankt voor het meedenken, maar bij mij slaat tomtom dan terug naar je beginscherm. Ik kan hem dan wel opnieuw tevoorschijnhalen, maar dan is de backligh dus al uit.
nou als het goed is blijft backlight gewoon werken mist je het prog backlicht afsluit maar als het goed is blijft het gewoon werken althans bij mij wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar ik een service manual kan downloaden van de nokia 6260.
Mijn nokia 6260 moet namelijk open gemaakt worden bij het scherm. 1 toets doet het namelijk niet meer. is namelijk drank overheen gekomen.
ik heb hem al vrij ver open, alleen het onderste gedeelte waar het scherm draait wil niet. de 2 schroefjes onder het scherm zijn er al uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xypzo.
  • Laatst online: 13-09 12:44
Hey appieappel, kan je mij dat backlight progje sturen, zou je me echt mee helpen!

thnx

xypzo1@gmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xypzo.
whaaa, geweldig, thnx appieappel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er iemand die nu eindelijk weet hoe je kan internetten met dat 6260 en als je de bleutooth deelt via je comp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coller
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-09 16:10
Volgens mij moet je voor internet via bluetooth eerst Gedeeld internet activeren op je pc.
en vervolgens moet je de bluetooth instellen voor hetzelfde.

Ben er zelf momenteel mee bezig, maar lukt nog niet helemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899

marco899

Know's what he wants.

Voor diegene, die nog een brodit houder zoeken: http://www.supplies4mobility.nl/
Ik had de mijne daar besteld en geleverd gekregen en er zijn er weer een aantal op voorraad. Geen spam, puur een tip, omdat deze heel moeilijk te verkrijgen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizmoke
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-08 20:39
Ik ga me waarschijnlijk ook de 6260 kopen, lijkt me een heel leuk toestel, zeker als ik de ervaringen hoor van gebruikers.

Hij heeft wel zijn minpuntjes, maar welke heeft dat niet.

Nu vraag ik me nog af, wat vinden jullie van de grootte, het gewicht en de autonomie van dit toestel, dit is volgens mij het grootste nadeel of valt dit nogal mee. Vooral de grootte dan, want het gewicht komt waarschijnlijk door het gebruik van metaal.

Wat zit er nu allemaal bijgeleverd buiten software, toestel en lader, want de ene site vermeld niets en de andere lees ik dat er een headset bijzit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coller
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-09 16:10
Gizmoke schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 13:21:
Ik ga me waarschijnlijk ook de 6260 kopen, lijkt me een heel leuk toestel, zeker als ik de ervaringen hoor van gebruikers.

Hij heeft wel zijn minpuntjes, maar welke heeft dat niet.

Nu vraag ik me nog af, wat vinden jullie van de grootte, het gewicht en de autonomie van dit toestel, dit is volgens mij het grootste nadeel of valt dit nogal mee. Vooral de grootte dan, want het gewicht komt waarschijnlijk door het gebruik van metaal.

Wat zit er nu allemaal bijgeleverd buiten software, toestel en lader, want de ene site vermeld niets en de andere lees ik dat er een headset bijzit.
Hij is aardig groot, ong de lengte van een cassettebandje, maar dat vindt ik eerlijk gezegd wel zo fijn, zodat hij niet uit je handen valt.
Verder is er geen metaal gebruikt, en is in principe helemaal niet zo zwaar.

Bijgeleverd is ook de headset, het geheugenkaartje en de manual

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xypzo.
marco899 schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 23:47:
Voor diegene, die nog een brodit houder zoeken: http://www.supplies4mobility.nl/
Ik had de mijne daar besteld en geleverd gekregen en er zijn er weer een aantal op voorraad. Geen spam, puur een tip, omdat deze heel moeilijk te verkrijgen zijn.
Goed, dan SPAM ik hier ook NIET overheen, door te zeggen dat ik hem voor 20 euro minder heb aangeschaft bij Postma Telecom in Nieuw Vennep! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899

marco899

Know's what he wants.

Xypzo. schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 22:38:
[...]

Goed, dan SPAM ik hier ook NIET overheen, door te zeggen dat ik hem voor 20 euro minder heb aangeschaft bij Postma Telecom in Nieuw Vennep! :+
Heb ik weer. :( Goeie deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al een tijdje een 6260, maar ik wil graag meer opties...
Ik ben in de software een redelijke leek..

Ik wil graag films zetten op mijn MMC(512 mb)
kan ik deze dan wel afspelen in de realplayer, of moet ik extra software installeren?

En voor software adviezen(geen navigatie meuk) sta ik altijd open...

MP3 zuigt zowiezo, maar na het lezen van deze topic merk ik dat ik daar niets aan kan doen..

Werkt puppetmaster op deze nokia?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galaxis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:57
Hi , ik ben ook in bezit van een 6260 , de zwarte versie.

Even snel een vraagje tussendoor , ik krijg die regio info balkje ding maar niet op m`n scherm. Er is namelijk ergens een optie om te laten tonen in welke regio je zit , maar ik kan het niet vinden. :X

En kan ik ook ergens mijn eigen themas mee maken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GregoryBE
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02:02
ook vraagjes

- Is er een mogelijk om shooter geluid uit te schakelen (nogal vervelend als tel. op stil staat en je dat geluid nog hoort)

- Heb nu ook ultra mp3 geinstalleerd maar het geluid is bij mij niet perfect, is wel al beter, heb ik iets over het hoofd gezien

- Wanneer ik mmc in pocket pc stop zijn er geen mappen zichtbaar en alsk achteraf hem weer in GSM steek zegt hij "Geheugenkaart beschadigd"

Thx

It's just a matter of time...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galaxis
GregoryBE schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 20:33:
ook vraagjes

- Is er een mogelijk om shooter geluid uit te schakelen (nogal vervelend als tel. op stil staat en je dat geluid nog hoort)

- Heb nu ook ultra mp3 geinstalleerd maar het geluid is bij mij niet perfect, is wel al beter, heb ik iets over het hoofd gezien

- Wanneer ik mmc in pocket pc stop zijn er geen mappen zichtbaar en alsk achteraf hem weer in GSM steek zegt hij "Geheugenkaart beschadigd"

Thx
als ik die rs mmx in mijn pc ram , zijn bij mij de mappen op het kaartje verborgen , moet je even verborgen mappen laten weergeven aanzetten in windows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke,

ik heb de 6260, ik heb TomTom5 Mobile, en ik heb de parrot CK3300 GPS carkit BT.

Hoe krijg ik dit hele handeltje met elkaar op 1 lijn.

* De software werkt met mijn telefoon maar kan geen contact krijgen met die GPS
* Het werkt wel met de aparte tomtom gps ontvanger van een collega, maar ja, die zit niet in mijn auto....
* Route 66 ga ik vandaag proberen, maar heb toch liever TomTom....

Wie kan me helpen hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GregoryBE
Galaxis schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 01:09:
[...]

als ik die rs mmx in mijn pc ram , zijn bij mij de mappen op het kaartje verborgen , moet je even verborgen mappen laten weergeven aanzetten in windows.
Ja weet k maar als kaartje daarna weer in gsm wil gebruiken zegt ie dat de klaart beschadigd is 8)7 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Galaxis schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 01:30:
Even snel een vraagje tussendoor , ik krijg die regio info balkje ding maar niet op m`n scherm. Er is namelijk ergens een optie om te laten tonen in welke regio je zit , maar ik kan het niet vinden. :X
Dat zit in Settings -> Network -> Cell info display --> en dan 'On' zetten.

Groetjes,
Han.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil verder nog even zeggen dat ik recent Nokia's Bluetooth toetsenbordje heb gekocht..

In 1 woord: Fantastisch!!!!!!!!!!!!!

Heerlijk emailen, browsen, MSN-nen, notities.. Geweldig, heb geen Notebook PC meer nodig..

Overigens werkt Nokia's toetsenbord gewoon met alle hardware die HID ondersteunt, dus ook PC's en PDA's enzo. (Nokia legt die claim zelf niet, waarschijnlijk bang dat ze het moeten supporten op de help-desk). Maar het werkt gewoon wel.

Han.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn 6260 laat ik nu bij het begin NIET connecten met mijn carkit via BT. Ik ga eerst naar het navigatieprogramma (in mijn geval Route66) en die gaat op een gegeven moment zoeken naar een BT GPS apparaat. Die vindt ie als GPS CK3300, en hij vraagt of ik wil connecten. Als ik op ja druk maakt ie een verbinding met de gps en kan ik navigeren. Terwijl ik dan dus die verbinding al werkend heb, druk ik op mijn aparte paneeltje van de Parrot op de groene knop om verbinding te maken met de 6260. Daarop antwoord ik ook ja.

Nu heb ik dus en navigatie en carkit op mijn boxen en door elkaar heen. De navigatie stopt bij een inkomend/uitgaand gesprek en er verschijnt een telefoontje in mijn navigatieschermpje. Elke keer wanneer er gesproken tekst is (na ... m rechtsaf), dan wordt mijn radio onderbroken.

Dus: eerst contact met de gps vanuit de navigatie naar de bt gps, en daarna contact vanuit de carkit naar de telefoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaNutsss
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:58

PeaNutsss

No nuts.. no glory...

Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 11:05:
[...]

Heerlijk emailen, browsen, MSN-nen, notities.. Geweldig, heb geen Notebook PC meer nodig..

[...]
Hoe krijg je MSN op je 6260 als ik vragen mag?

Inside everyone there's a nut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.krusell.nl/site/5/1826/1.gifAfbeeldingslocatie: http://www.krusell.nl/site/5/1826/3.gif

Misschien een aardige tip, zelf was ik op zoek naar een handige niet al te grote houder. Na wat zoeken kwam ik deze link tegen. Een mooi hoesje voor de 6260 en dmv een handig systeem ook aan het dashbord (of zelfs een fiets) te klikken.

Als je in staat bent op via ebay.de een bestelling te doen (volgens mij alleen voor Duits afleveradressen) kun je het hoesje zelfs nog voor onder de 10 euro kopen.
(en een autolader zelfs voor één Euro ?!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awwexl
Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2005 @ 19:59:
[afbeelding][afbeelding]

Misschien een aardige tip, zelf was ik op zoek naar een handige niet al te grote houder. Na wat zoeken kwam ik deze link tegen. Een mooi hoesje voor de 6260 en dmv een handig systeem ook aan het dashbord (of zelfs een fiets) te klikken.

Als je in staat bent op via ebay.de een bestelling te doen (volgens mij alleen voor Duits afleveradressen) kun je het hoesje zelfs nog voor onder de 10 euro kopen.
(en een autolader zelfs voor één Euro ?!)
Leuk maar duur die Krusell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind deze forum geweldig! zulke goede reviews, en hoef nu niet op engelse sites rond te pluizen en moeilijk te doen ;)

maar ik had nog een paar vragen over deze nokia 6260:

1. hoelang kun je video's opnemen?(tot de geheugen vol is of is er een limit van aantal minuten, kb's? :| hoop t niet)
2. hoe vind je de video qualiteit die met deze mobiel genomen zijn(zijn er gergens bestandjes[video] die met deze toestel genomen zijn?)
3.is deze nou beter dan de nokia 6600? :?
4. welke vind/is mooier de zwarte 6260 of de silver 6260? :*)

hoop dat iemand mijn vragen kan beantwoorden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awwexl
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 14:48:
ik vind deze forum geweldig! zulke goede reviews, en hoef nu niet op engelse sites rond te pluizen en moeilijk te doen ;)

maar ik had nog een paar vragen over deze nokia 6260:

1. hoelang kun je video's opnemen?(tot de geheugen vol is of is er een limit van aantal minuten, kb's? :| hoop t niet)
2. hoe vind je de video qualiteit die met deze mobiel genomen zijn(zijn er gergens bestandjes[video] die met deze toestel genomen zijn?)
3.is deze nou beter dan de nokia 6600? :?
4. welke vind/is mooier de zwarte 6260 of de silver 6260? :*)

hoop dat iemand mijn vragen kan beantwoorden :)
1. je kunt openmen zolang je geheugen het toelaat
2. kwaliteit is echt bagger (kan geen video uploaden helaas)
3. de features zijn beter dan de 6600. En het design ook. Vergelijk op de Nokia site
4. ik heb de zilveren alleen vind ik de zwarte mooier. Helaas was de zwarte nog niet leverbaar toen ik een nieuw abo afsloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

awwexl schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 17:19:
[...]

1. je kunt openmen zolang je geheugen het toelaat
2. kwaliteit is echt bagger (kan geen video uploaden helaas)
3. de features zijn beter dan de 6600. En het design ook. Vergelijk op de Nokia site
4. ik heb de zilveren alleen vind ik de zwarte mooier. Helaas was de zwarte nog niet leverbaar toen ik een nieuw abo afsloot
thanks voor je reply ;)
ik denk dat ik ga proberen om de zwarte versie te verkrijgen, zo niet dan de zilvere, die is ook flex :*)
nogmaals bedankt voor het beantwoorden van mijn vragen :)
PS: zou je misschien een video'tje kunnen mailen naar mij? want ik weet er is geen plek die .3gp mobiel video bestanden laat uploaden, best jammer :|
gentlewords[@]hotmail[.]com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awwexl
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 21:01:
[...]

thanks voor je reply ;)
ik denk dat ik ga proberen om de zwarte versie te verkrijgen, zo niet dan de zilvere, die is ook flex :*)
nogmaals bedankt voor het beantwoorden van mijn vragen :)
PS: zou je misschien een video'tje kunnen mailen naar mij? want ik weet er is geen plek die .3gp mobiel video bestanden laat uploaden, best jammer :|
gentlewords[@]hotmail[.]com
Zal men best doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thanks maar sorry de email adress is fout,
het moet zijn gentlewords[@]walla[.]com i.p.v @hotmail.com sorry :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xypzo.
Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 15:03:
Ik heb al een tijdje een 6260, maar ik wil graag meer opties...
Ik ben in de software een redelijke leek..

Ik wil graag films zetten op mijn MMC(512 mb)
kan ik deze dan wel afspelen in de realplayer, of moet ik extra software installeren?

En voor software adviezen(geen navigatie meuk) sta ik altijd open...

MP3 zuigt zowiezo, maar na het lezen van deze topic merk ik dat ik daar niets aan kan doen..

Werkt puppetmaster op deze nokia?

Alvast bedankt
Ik gebruik DVD-to-Mobile om hele DVD films naar 80 mb te comprimeren en ze dan af te spelen via mijn 6260. :) Werkt prima, als je het wilt hebben, mail je maar even naar xypzo1@gmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• millennium1980
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-09 17:12
_/-\o_ 8)7 Beste mensen ik zit met de handen in het haar krijg gewoon niet die Bt gps aan de praat met mijn tom tom mobile 5 op mijn nokia 6260

Heb alles goed gedaan gepaired alles doet ie maar als ik tomtom aan zet zegt hij geen bruikbaar gps signaal.

Als ik hem op de computer aansluit ook via bluethooth doet hij het wel.
Dat zie ik doordat de blauwe led om de seconde brand en als ik hem met mijn telefoon gepaired heb om de 3 dat betekent dat hij geen goede verbinding heeft.
Dat staat althans in de beschrijving!

Please ben de wanhoop nabij wie helpt mij met dit probleem.

Mail mij m.runderkamp@quicknet.nl :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer is naar Wijzig voorkeuren en dan zoeken naar Toon gps-status en dan naar stel in. Daar zie je een lijst met twee bt gps als je een andere gps hebt die je standaard bij je tom tom hebt gekregen dan moet je naar andere draadloze gps gaan en dan moet hij hem als het goed is vinden.

Veel succes
millennium1980 schreef op maandag 04 juli 2005 @ 17:59:
_/-\o_ 8)7 Beste mensen ik zit met de handen in het haar krijg gewoon niet die Bt gps aan de praat met mijn tom tom mobile 5 op mijn nokia 6260

Heb alles goed gedaan gepaired alles doet ie maar als ik tomtom aan zet zegt hij geen bruikbaar gps signaal.

Als ik hem op de computer aansluit ook via bluethooth doet hij het wel.
Dat zie ik doordat de blauwe led om de seconde brand en als ik hem met mijn telefoon gepaired heb om de 3 dat betekent dat hij geen goede verbinding heeft.
Dat staat althans in de beschrijving!

Please ben de wanhoop nabij wie helpt mij met dit probleem.

Mail mij m.runderkamp@quicknet.nl :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GregoryBE
Nog even deze onbeantwoordde vraagjes naar boven halen:

- Heb nu ook ultra mp3 geinstalleerd maar het geluid is bij mij niet perfect
(het ruist nog steeds beetje en de tonen zijn enorm hoog in vergelijking met bevoorbeeld de gewone radio in het ding), is wel al beter, heb ik iets over het hoofd gezien

Thx :)

[ Voor 18% gewijzigd door GregoryBE op 08-07-2005 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemorgen al te zamen,

Ik ben dit topic constant aan het volgen maar ik heb nu een probleem wat ik nog niet gelezen heb.

Ik heb nl tom tom mobile 5 op mijn 6260 gezet maar de applicatie is erg traag en ik moet elke keer om een venster verder te gaan opnieuw tom tom aanklikken. Heeft iedereen dit of doe ik iets verkeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe moet je MSN op je 6260 zetten dan ?? :?

Zou wel vet zijn _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo allemaal,

ik heb een vraag,

Als iemand mijn belt dan licht mijn led geel/wit kleurig op, maar als ik een SMS binnenkrijg of een oproep mis, dan licht ie helemaal niet op, ik heb van bepaalde mensen gehoord dat het wel mogenlijk is, om ervoor te zorgen dat je verschillende kleur leds krijg.

kan iemand mij uitleggen hoe ik dat precies doe?

dank jullie wel alvast,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaNutsss
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:58

PeaNutsss

No nuts.. no glory...

Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 10:09:
Hoe moet je MSN op je 6260 zetten dan ?? :?

Zou wel vet zijn _/-\o_
Ik gebruik hier Agile Messenger voor. Werkt perfect :)

Inside everyone there's a nut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revocx
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-03-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 17:21:
[...]

marco899 geef ff je email dan stuur ik je het bestandje voor je foon backlight
Heey Appieappel ,
Zou jij mij ook dat programmatje backlight willen sturen .
m.paulij@chello.nl
Alvast bedankt

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:17

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Gisteren heb ik mijn 6260(zwart) + Route 66 + GPS Bluetooth binnengekregen (besteld bij de belcompany).
Tot mijn grote verbazing heeft de Nokia GPS ontvanger ook eenzelfde accu als de telefoon zodat de GPS ontvanger compleet wireless kan werken (had ik niet gezien bij de aankoop, dus dat is een welkome feature). Dus gps navigatie is prima mogelijk op de voet of fiets. Er zit voor de GPS ontvanger wat materiaal bij om hem om je nek te kunnen hangen of in een extra huisje op je fiets te monteren.
Er zit netjes een autolader bij die voor de GPS ontvanger en telefoon gebruikt kan worden. Als je dus lang in de auto zit, laat je de lader gewoon elke paar uur wisselen tussen 1 van beide apparaten (mochten de accus leeg zijn).

Op het eerste gezicht geeft het hele setje meteen een aardige indruk.
Wel ondervind ik wat 'cosmetische' nadelen:
* Het accu klepje van de 6260 krijg je lastig open als er geen accu inzit. (vooral als je maar weinig nagel hebt, mijn vrouw moest er aan te pas komen om 'm open te krijgen)
* Het accu klepje van de GPS ontvanger gaat nog vervelender open. Brute krachten hielpen niet, vrouwlief moest er weer bijkomen... :+
* De telefoon zelf voelt wat 'breekbaar' aan. Of hij dat is heb ik nog niet uitgeprobeerd en was ik niet van plan. Nu nog even op zoek naar een passend telefoon jasje.

Alles kan stuk.

Verwijderd

weet iemand vanwaar ik programma's kan downloaden voor de nokia 6260, ik heb hier en daar war rond gekeken, maar ik kan het haast niet vinden.

jou zou me er een groot plezier mee doen

bvd,

• Suepahfly
  • Laatst online: 17-09 17:05
Een aantal gratis programma's voor Series60/80/90
Agile Messenger (msn/icq/aim)
Picodrive Sega megadrive / genesis emulator
Eemame Arcade emulator
Doom2 voor je Simbian phone \o/
Je kan ook eens kijken op http://my-symbian.com/main/index.php, daar is veer software te vinden zowel gratis als betaald

[ Voor 10% gewijzigd door Suepahfly op 11-08-2005 13:19 ]

Verwijderd

Suepahfly schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 13:14:
Een aantal gratis programma's voor Series60/80/90
Agile Messenger (msn/icq/aim)
Picodrive Sega megadrive / genesis emulator
Eemame Arcade emulator
Doom2 voor je Simbian phone \o/
Je kan ook eens kijken op http://my-symbian.com/main/index.php, daar is veer software te vinden zowel gratis als betaald
vriendelijk bedankt :*)

• patrickt35
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-10 23:13
Modbreak:weg met warez

[ Voor 183% gewijzigd door Korakal op 26-11-2005 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leejow(saait)
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-10 21:59

Leejow(saait)

Blater

Weet iemand toevallig of je ook die draaifunctie kan veranderen of uitzetten? Als ik het display draai hoef ik niet altijd naar de camera modus te gaan namelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awwexl
Leejow(saait) schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 15:11:
Weet iemand toevallig of je ook die draaifunctie kan veranderen of uitzetten? Als ik het display draai hoef ik niet altijd naar de camera modus te gaan namelijk..
Wil niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:37

Wom

remco_k schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 09:24:

* De telefoon zelf voelt wat 'breekbaar' aan. Of hij dat is heb ik nog niet uitgeprobeerd en was ik niet van plan. Nu nog even op zoek naar een passend telefoon jasje.
Ik heb hem sinds 31 december vorig jaar en ik gebruik hem dagelijks maar nog geen vorm van speling oid. En ik speel er best veel mee in de zin van openplakken, draaien, etc. Was ook mijn persoonlijke vrees maar valt 100% mee.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superblaag

superblaag

Mooi spul hoor!

Leejow(saait) schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 15:11:
Als je het maar snel genoeg doet is er niets aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjn27
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-08 11:25
appieappie kan je mij ook even dat backlight proggie toe sturen voor 6260 alvast bedankt
groetjes
robbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-10 23:13
Ik heb een RS MMC 512 MB gekocht, maar ik krijg hem op geen enkele wijze aan de gang.
Terug naar de winkel, en diverse andere merken geprobeerd. Ook kleinere kaarten.

Ik krijg de fout: geheugenkaart beschadigd.

Wie heeft de oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awwexl
patrickt35 schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:22:
Ik heb een RS MMC 512 MB gekocht, maar ik krijg hem op geen enkele wijze aan de gang.
Terug naar de winkel, en diverse andere merken geprobeerd. Ook kleinere kaarten.

Ik krijg de fout: geheugenkaart beschadigd.

Wie heeft de oplossing?
Ik heb het ook gehad. Ik heb een firm-ware update gedaan via de winkel en toen ging het goed. FF de kaart formatteren wil ook wel eens helpen! SUCCES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

patrickt35 schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 18:37:
Ik heb nog voor 100 MB aan :
- 200 Appz & Games (behoorlijk nieuw spul)
- 47 Jamba Movies in .3gp formaat
- 278 Themes voor nokia 66xx phones

Iemand interesse?

Klein gedeelte van de appz/gamez :

blablabla, appz

Mvg P
Dit klinkt erg okay, moet ik zeggen... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet ik overigens nog wel ff een groter geheugenkaartje halen.

Dane-elec 512MB een goede optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvtonger
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-09 22:53
Hoe zit 't eigenlijk met de agenda in de 6260? Is die te synchronizeren met bijvoorbeeld Outlook?
En contacts? Ook makkelijk te synchronizeren?

[ Voor 22% gewijzigd door pvtonger op 23-08-2005 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LB Back
pvtonger schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 09:11:
Hoe zit 't eigenlijk met de agenda in de 6260? Is die te synchronizeren met bijvoorbeeld Outlook?
En contacts? Ook makkelijk te synchronizeren?
ja en ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galaxis
heb dit toestel nu 8 maanden , maar toch een vraag , is er een progje dat je wat met dat ledje kan doen , want hij gaat alleen maar aan met laden en als je gebeld wordt , ik wil ook dat tie knippers om 8 sec ofzow :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awwexl
Kan niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AppieAppel kun je mij misschien dat progamma Backlight toesturen.
Alvast bedankt,
Richard

• Dentheman
  • Registratie: Februari 2004

Dentheman

Zie signature

Ik kan deze telefoon kopen voor €100 van een vriend van me, goede koop. Echter deze telefoon gaat ook mijn mp3 speler vervangen aangezien dit stuk is, deze telefoon kan dat, maar ik lees wat problemen met geheugen, is scandisc 1 gb een probleem? En hoe zit het met normale (goede) oordopjes, daar zijn toch verloopstukjes voor? En hoelang gaat de accu mee als je naar mp3 luistert? En kan het klepje dicht als je luisterd anders luisterd 't zo lastig

Laatste vraag: kan je er mee internetten/msn'en/whatever via bluetooth?

[ Voor 8% gewijzigd door Dentheman op 24-11-2005 23:57 ]

Zie ondertitel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertvdijk
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 03-10 12:27
Dentheman schreef op donderdag 24 november 2005 @ 23:46:
Ik kan deze telefoon kopen voor €100 van een vriend van me, goede koop. Echter deze telefoon gaat ook mijn mp3 speler vervangen aangezien dit stuk is, deze telefoon kan dat, maar ik lees wat problemen met geheugen, is scandisc 1 gb een probleem? En hoe zit het met normale (goede) oordopjes, daar zijn toch verloopstukjes voor? En hoelang gaat de accu mee als je naar mp3 luistert? En kan het klepje dicht als je luisterd anders luisterd 't zo lastig

Laatste vraag: kan je er mee internetten/msn'en/whatever via bluetooth?
Deze telefoon is waardeloos voor mp3 afspelen. Hij speelt namelijk dual mono af. Geen stereo dus. En je eigen oordopjes aansluiten kan eigenlijk ook niet, tenzij je gaat solderen aan je mobiel :P

Kia e-Niro 2021 64 kWh DynamicPlusLine. See my GitHub and my blog for articles on security and other stuff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awwexl
Dat is ook de reden waarom hij bij mij de deur is uit gegaan!

Verwijderd

Ik ben in het bezit van een Nokia CK-7W carkit en een bluetooth GPS, maar deze kunnen niet tegelijkertijd werken. Op zich geen probleem, want ik kan het kabeltje wat bij de carkit is geleverd gewoon in de 6260 prikken en dan werkt hij als 'vaste' carkit. De GPS hang ik er dan gewoon via bluetooth aan.

Echter, dat kabeltje is er natuurlijk niet op gemaakt om er elke keer in en uit te worden gehaald, deze dient in een voetje te worden geplaatst. Het probleem is echter dat Nokia geen houder heeft voor de Nokia 6260 die gebruikt kan worden i.c.m. de 6260.

Is er van een een ander merk wel een houder beschikbaar speciaal voor de 6260, waar ik de telefoon gewoon in en uit kan halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wij willen een extra telefoontje en kwamen de 6260 tegen. Leuk dingen vinden mijn vriendin en ik. Nu heeft mijn vriendin momenteel een SideKick van Hi.. de vraag is of ze kan internetten met haar Hip Top abonnement op de Nokia 6260....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
  • Laatst online: 27-03-2021
Kan iemand mij vertellen of de Nokia 6260 een MMC-RS Kingston kaartje van 1GB aan kan?
(MMC RS 1GB)

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BaN5Hee38 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 17:07:
Kan iemand mij vertellen of de Nokia 6260 een MMC-RS Kingston kaartje van 1GB aan kan?
(MMC RS 1GB)

Alvast bedankt.
Flinke kick, niet nodig om iets uit de OP te halen IMO. Volgens de OP kan het dus wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
  • Laatst online: 27-03-2021
Verwijderd schreef op woensdag 15 november 2006 @ 17:25:
[...]

Flinke kick, niet nodig om iets uit de OP te halen IMO. Volgens de OP kan het dus wel.
Waar zie je in de OP staan dat 1GB ondersteund wordt door dit toestel? Ik snap welk formaat erin moet, ik kan uit dit topic echter niet halen dat 1GB ondersteund wordt (of ik lees ergens heel erg overheen).

512mb is de maximale grootte die ik zie terugkomen in dit topic, vandaar mijn vraag:
Kan de 6260 ook 1GB RS-MMC kaartjes aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon proberen. Anders is dit vast wel te verhelpen met 'n firmware update denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan Scholl
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-10 15:53
Ik heb de vraag nog niet voorbij zien komen, maar weet iemand of TomTom 6 draait op dit toestel? Volgens de tomtom site alleen maar de E50, E61, E65, E70, N73, N80 maar die is niet helemaal up-to-date.
Pagina: 1 2 Laatste