games bevriezen in menu !!! :(

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flugelisoke
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 24-10 19:50
ik heb dus een heel raar probleem ..

zo heb ik de demo van GTR en Nascar thunder 2004, en als ik eenmaal aan het rijden ben, is er niks aan de hand... maar zodra ik in het menu op bijv. settings klik bevriest de pc .. het geluid blijft loopen en kan helemaal niks meer doen .. resetten is de enige optie...

ik heb al verschillende drivers geprobeerd maar snap het echt niet dit is gewoon ZWAAR KLOTE

winxp
ati radeon x800pro
1024 mb ram intern geheugen

( trouwens dit moet misschien in games problemen maar aangezien daar nooit iemand komt en ik snel hulp nodig heb post ik het hier )

[ Voor 13% gewijzigd door flugelisoke op 03-02-2005 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:34

SkyStreaker

Move on up!

Je hebt maar 11 posts en dan komt daar NOOIT iemand volgens jou in Games & Problemen?
offtopic:
Bovendien, even snel hier posten heeft geen zin... dit gaat op slot, let maar op.
Je vraag is niet voor dit gedeelte van het forum bedoelt. Lees de FAQ. Bovendien komt jou topic echt wel in de aandacht, mensen drukken op de knop 'active topics' en daar staat jouw topic ook onder. Je redenering en 11-posts ervaring gaat dus niet op.

Evengoed, probeer de boel (de games) eens te patchen (www.patches-scrolls.de)

[ Voor 34% gewijzigd door SkyStreaker op 03-02-2005 23:56 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flugelisoke
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 24-10 19:50
uhhh right..

quote: Evengoed, probeer de boel (de games) eens te patchen

ik zei toch dat 't demos waren.. maar toch het hoort niet dat ie vast loopt in een menu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-10 18:51

Fuelke

Forza Ferrari

flugelisoke schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 23:38:
( trouwens dit moet misschien in games problemen maar aangezien daar nooit iemand komt en ik snel hulp nodig heb post ik het hier )
Daar hoort hij inderdaad in, en aangezien je daar ook al een topic lopen had gaat deze gewoon dicht.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Dit topic is gesloten.