Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Pricewatch] Oude Categoriën

Pagina: 1
Acties:

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-11 21:42
In de pricewatch staat nog enkele categoriën waarin bv. slot a en slot 1 moederborden zouden kunnen staan. Deze worden niet meer verkocht (althans, die zijn niet makkelijk te krijgen, dus staan ook niet in de pricewatch), of er is geen interesse meer naar. Mijn vraag is waarom die categoriën er dan nog zijn?

_@/'

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-11 21:39
Deze zullen in de loop van de tijd verdwijnen :)

• Steephh
Vanzelf, of.... ?

_@/'

• Pascal Saul
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-07 17:03
Vergeet niet dat die producten nog in V&A gebruikt worden...

• Steephh
Pascal Saul schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 00:47:
Vergeet niet dat die producten nog in V&A gebruikt worden...
Dus als ze in de pricewatch weggaan, staan ze ook niet meer in V&A?

_@/'

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
De categoriën in de PriceWatch, Vraag & Aanbod en de Meuktracker horen bij elkaar. Als je een categorie weghaald dan verdwijnt die ook op andere plekken. We kunnen dus niet zomaar een categorie weghalen, maar wel onzichtbaar maken door de betreffende categorie uit te schakelen voor bijvoorbeeld de PriceWatch. Zo hebben we voor V&A een categorie 'Complete Systemen', maar die zie je niet terug in de PriceWatch.

Ik zal zorgen dat de categorie voor de PriceWatch uitgeschakeld wordt, want deze wordt inderdaad niet meer gebruikt in de PriceWatch :).

• Steephh
Hij staat er nog.....

_@/'

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Dus? We kunnen niet alles direct meteen weghalen. Er zijn ook mensen die in het weekend niet werken, heb geduld.

Zo storend zijn die twee categorieën nou ook weer niet en de functionaliteit van de PriceWatch wordt ook niet beïnvloed, dus ik vraag mij dan ook af waarom er dan zo gepusht moet worden?

• Steephh
Naja, ik vroeg het me maar af...

[spam is nergens voor nodig hier]

[ Voor 40% gewijzigd door Wouter Tinus op 07-02-2005 00:39 ]

_@/'

• Steephh
Ik spam niet, ik wilde alleen zeggen dat die website uit de sig van Robin een mooie website was ;)

_@/'

Pagina: 1