tot hoe ver een Atlhon 900 slotA overclocken op een asus k7v.hoe hoog kan dat mobo zonder dat ik het stuk maak.
Verwijderd
Check www.overclockers.com
Zolang je het voltage maar niet veel te hoog zet kan er eigenlijk weinig gebeuren...
Zolang je het voltage maar niet veel te hoog zet kan er eigenlijk weinig gebeuren...
waarom geeft de asus k7v geen temp aan van de cpu als er een koeler met twee fans op zit. dank je voor de link.
Ik weet niet waarmee je de Temperatuur probeert te bekijken, maar bij de meeste nieuwe Asus mama-plankjes kan je vanuit de bios kijken hoe warm hij is.
ik bekijk de temp met asus prob in het bios woord de temp ook niet aan gegeven wel de temp van de mobo en de snelheid van de fan maar niet de temp.
Verwijderd
Ik weet niet of je het weet hoor, maar: je kan met een slot a mobo de temp van je cou helemaal niet zien...
D'r zit helemaal geen temp sensor bij je core, jouwe zit waarschijnlijk ergens in de buurt van je heatsink... En hoe heter een heatsink, hoe kouder je core...
Conclusie: die sensor is heel onbetrouwbaar!
D'r zit helemaal geen temp sensor bij je core, jouwe zit waarschijnlijk ergens in de buurt van je heatsink... En hoe heter een heatsink, hoe kouder je core...
Conclusie: die sensor is heel onbetrouwbaar!
Verwijderd
Je kan zo'n sensor apart kopen , kheb er zo een . Hij werkt precies hoor , maar je moet wel de plastic van je Athlon slopen om em op de core te plakken
waar kan ik zo'n sensor komen heb ook aan AMD Athlon maar kreeg hem zonder sensor
Pagina: 1