Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• MXL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-10 21:41
Ik heb een vraag over de SonyEriccson HCB-300 carkit. Weet iemand of deze carkit full-duplex is, ik kan er op de SE site helemaal niets over vinden. Wie heeft er ervaringen met deze carkit en kan mij iets vertellen over de geluidskwaliteit en de overige bevindingen?

Powered by Solarfrontier 3060 Wp

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-11 22:43

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Weet je het verschil tussen half en full duplex?

Als je dat verschil weet, dan heb je gelijk het antwoord op jouw vraag (als je een beetje logisch nadenk) En de geluidskwaliteit van de HCB-300 is net zoals bij elke andere orginele carkit. Goed!!

[ Voor 4% gewijzigd door Ginz op 03-02-2005 22:53 ]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• MXL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-10 21:41
Ginz schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 22:53:
Weet je het verschil tussen half en full duplex?

Als je dat verschil weet, dan heb je gelijk het antwoord op jouw vraag (als je een beetje logisch nadenk) En de geluidskwaliteit van de HCB-300 is net zoals bij elke andere orginele carkit. Goed!!
Als ik er heel goed over nadenk, dan weet ik dat je met fullduplex kan praten en luisteren tegelijk, met halfduplex kan je of praten of luisteren. Het kan zijn dat ik het verkeerd heb! Dit is heel erg vermoeiend en voor telefoneren absoluut waardeloos. Vandaar mijn vraag, veel goedkope BT carkits zijn nog steeds halfduplex.

Maar als je nou meteen een antwoord geeft op mijn vraag, dan heb ik daar wat aan. Als Cryptische omschrijvingen kan ik niets mee.

[ Voor 14% gewijzigd door MXL op 03-02-2005 23:29 ]