Toon posts:

iemand ervaring met ASROCK K7S41GX

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
weet iemand of dit moederbord asrock K7S41GX en weet iemand of je hier met de onboard vga ook games op kan spelen? is dit moederbord samen met een sempron 2600+ geschikt voor games in combinatie met 256mb geheugen eventueel 512 mb?

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Hangt er natuurlijk vanaf welke games je wil spelen. Wil je Simcity 3000 spelen dan zal dit ruim voldoen maar per definitie kan je zeggen dat een onboard grafische kaart niet geschikt is voor 3D games. Het zal met wat geluk een beetje draaien maar dan nog niet lekker.

En zeker niet in combinatie met 256MB RAM. Zelfs voor "normaal" gebruik van een computer (dus geen gamen) werkt 512MB lekkerder als je Windows XP draait. Hoewel dat 256MB dan in de meeste gevallen wel voldoet (met wat surfen en office).

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

[search=K7S41GX] Ervaringen te over :)

En gamen op onboard VGA? Ligt er natuurlijk maar aan op wat voor games je doelt ;) De minimum videokaart specs kun je gewoonlijk wel vinden bij de systeemeisen van de games die je op het oog hebt.

Voor de rest zijn de antwoorden gewoon op de website van Asrock, in de handleiding van het bordje en in de FAQ van dit subforum te vinden: PMG FAQ. Kijk aldaar onder "Welke processor/moederbord/geheugen moet ik nemen?", "Welke processors kan ik allemaal op mijn mobo prikken?" en "Hoeveel geheugen heb ik nodig?" :)

Basic / Zoek / FAQ, dicht.

[ Voor 5% gewijzigd door BalusC op 03-02-2005 21:03 ]

Dit topic is gesloten.