Pioneer DVD-104S regiovrij

Pagina: 1
Acties:
  • 135 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-07 17:39
Ik wil mijn Pioneer DVD-104S regiovrij maken, maar ik kan de firmware nergens meer vinden...Is er iemand die mij deze nog ff toe kan mailen?

Thx

Jeroen

Geef mij maar een Warsteiner.

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

http://www.m3dzone.com/files/dvd/aslot123.exe

Fok, das de Aopen regio vrij maken :(

Verwijderd

Die link, da's een oude image...
Volgens mij heb ik de versie 1.25 (Region Free) nog wel ergens, zal straks even kijken als ik thuis ben.

Verwijderd

Ik heb de regio-vrije firmware 1.25 voor de DVD-104S en DVD-A04S op mijn homepage gegooid.
Deze patch "repareert" ;) de bug in de genoemde DVD-spelers waarbij DVD's uit bepaalde regio's niet kunnen worden afgespeeld.

http://www.knoware.nl/users/gerardk/data/pioneer/104_125_rpc1.zip

Verwijderd

wat is het verschil tussen 1.23 en 1.25 dan? volgens mij werkt ie met 1.23 gewoon goed...

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Check ook www.7thzone.com

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-07 17:39
Ik heb op the 7th zone gekeken en dacht hem niet vinden. Had alleen niet gezien dat er ook een firmware was waar RPC-1 achter stond...Dus iig sorry daarvoor.
Maar het updaten wil niet. Alles gaat goed, totdat er "Now Updating Code..." komt te staan. Ik heb hem 15 minuten op deze stand laten staan (ondertussen gewoon ff eten) en toen ik terug kwam was ie nog steeds niet verder. Vervolgens knalde mijn computer uit (doet ie wel vaker - goh, hoezo instabiele voeding), dus dat ging gepaard met heel wat gevloek.
Vervolgens wou Win2000 niet meer opstarten. Ik heb dus maar die IDE kabel eruit gerukt, de officiele 1.23 firmware gedownload en toen kon ik die gelukkig (nádat ik de IDE kabel er weer in had gedrukt) wel weer flashen. Dus nu doet ie het weer.

Maar toch, hij's nog steeds niet regiovrij...
Hoe kan dit en wat kan ik eraan doen?

Geef mij maar een Warsteiner.

Verwijderd

Heeft iemand al dvd met "regional code enhancement" gedraaid op een regiovrij gemaakte DVD104S?

Als zulke nieuwere dvd's het dan niet doen zet ik liever een niet-regiovrije-202-firmware terug ipv te updaten met een regiovrije-202-firmware.

En weet er dan iemand een manier om niet regiovrij te zijn maar het aantal omschakelingen van 2 terug naar 5 of liever 255 oid te krijgen?

Ik vraag dit naar aanleiding van jammere verhalen die ik hier las van mensen die The Patriot niet konden kijken met hun regiovrije spelertje...

Verwijderd

Ok, de vraag iets algemener nu:

Heeft iemand al dvd met "regional code enhancement" gedraaid op een regiovrij gemaakte wat-voor-dvd-speler-dan-ook?
Pagina: 1