Ik las het volgende bericht bij: Media Center 2005 Tips & Tricks
leek me wel een goede...
Ik weet dat de Webmedia plugin van mcesoft ook zoiets kan maar dat is het toch weer net niet.
Als de standaard oplossing van MS zou werken is dat wel top.
Ik ben er al wel achter gekomen dat als je webmedia hebt geinstalleerd je wel de optie Internetradio krijgt bij Radio maar dat daar dan alleen de mogelijkheid is om webmedia op te starten (ik heb het hier over webmedia 1.3)
Heeft iemand anders al wel de MS oplossing aan de gang gekregen?
leek me wel een goede...
Ik heb het ook geprobeerd en ook noppes, terwijl het me toch wel handig lijkt.EmilneM schreef op zondag 30 januari 2005 @ 11:05:
Op de site van microsoft vond ik een artikel over hoe je internetradio beschikbaar maakt in Media Center:
http://www.microsoft.com/...center/internetradio.aspx
Ik heb geen TV/Radio-Tuner kaart en volgens dit artikel zou het ook mogelijk moeten zijn om zonder een dergelijke kaart internetradio via het 'Radio'-menu in Media Center zichtbaar te maken.
Ik heb precies volgens het artikel gehandeld maar de radio-button blijft onzichtbaar. Heeft iemand dit al voor elkaar gekregen?
Ik weet dat de Webmedia plugin van mcesoft ook zoiets kan maar dat is het toch weer net niet.
Als de standaard oplossing van MS zou werken is dat wel top.
Ik ben er al wel achter gekomen dat als je webmedia hebt geinstalleerd je wel de optie Internetradio krijgt bij Radio maar dat daar dan alleen de mogelijkheid is om webmedia op te starten (ik heb het hier over webmedia 1.3)
Heeft iemand anders al wel de MS oplossing aan de gang gekregen?