Toon posts:

LTP-poort naar de klotuh ??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ook IK was maar eens begonnen met CASE-MODDEN :) .. allemaal leuk en aardig.. ik ben ook al een heel eind.. maar r is nu een probleempje... me printer + scanner willen niet meer werken, ze zitten allebij op ltp1 .. ik heb al getest of het aan me printer/scanner ligt.. maar dat is niet via een andere pc werkt het wel gewoon... er is dus iets mis met me ltp1 ..:(

ik heb werkelijk geen id hoe het is gekomen... misschien iets met me bios ofzo.. want hij had opeens de bios ge-reset :(.. of iets in windows... ik weet het niet.. maar is r iemand die mij misschien kan helpen :?

kan ik op met een progje ofzo testen of me ltp niet naar de klote is :?

plz ik moet dit echt fixen.. want anders zal me PA (+ ik zelf natuurlijk) niet echt heel leuk vinden...

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Probeer je printerpoort eens op EPP of ECP te zetten in de bios (in het boekje van je scanner staat wel welke het beste is).

Verwijderd

Topicstarter
hmm dat helpt niet :(... en ik heb ff opgezogt wat ik eerst allemaal in de bios had ingesteld... (had ik toevallig opgeschreven) en heb dat weer ingesteld, maar hij doet het nog steeds niet :(... iemand anders misschien nog een TIP:?

Verwijderd

heb je niet alles uit je kast haalde voordat je hem ging modden?

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 06 januari 2001 20:47 schreef SirCommieBastard het volgende:
heb je niet alles uit je kast haalde voordat je hem ging modden?
Tuurlijk wel !!.. ben niet 8erlijk hoor

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-07 09:01

Diamon

The Weird One

Ziet je pc de LPT nog wel dan.
Zo niet zal die idd stuk zijn.
Je kunt eens kijkens er iets verbrand is naast je LPT op je MoBo.
Een andere oplossing is een 2-de LPT inbouwen dmv een insteekkaart

And The Only One

Verwijderd

Zet je LPT juist op standaard ipv EPP of ECP. Dat moet namelijk altijd -maar wel langzaam- werken.

Verwijderd

Misschien moet je in je in je systeem kijken op wat voor basisconfiguratie hij staat bij mijn stond het op 000 en toen deet mijn printer het ook niet nou heb ik hem op 001 gezet en dan maakt hij er LPT2 van en nou doet i het prima *D

krillin

Verwijderd

Kabeltje verkeerd om ? Anders loopback plug erin en testen.
Pagina: 1