Toon posts:

[xp]Hoe registry cleanen

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hej,

Ik heb een paar programma's uninstalled, maar als ik kijk bij msconfig -> opstarten staan die programma's er nog wel..
Hoe krijg ik die programma's uit deze lijst (uitvinken al gedaan, maar het staat stom :p)

• Lenzzz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 24-02-2025
system mechanic downloaden dan kan je ze heeeeel gemakkelijk verwijderen

Ik heb 3.8d werkt prima ! 8)

Verwijderd

Dit kon je eigenlijk makkelijk vinden met google maar vooruit dan maar B)
http://www.vlaurie.com/computers2/Articles/startupreg.htm

Verwijderd

Format c:\ weg ermee! Altijd de beste oplossing :)

• Bram77
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-07-2023
http://www.worldstart.com...chives/reg-cleaner4.3.htm

RegCleaner. All you'll ever need. klein, gratis en doeltreffend.
|Tools|->|Regestry Cleanup|-> "Do them all!"

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 20:37:
Format c:\ weg ermee! Altijd de beste oplossing :)
Niet bepaald informatie waar die wat aan heeft. Men vraagt om een aantal programma's die worden opgestart bij het booten van Windows te verwijderen, en jij verwijst hem om de hele HD op te schonen :?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2005 20:45 ]

• Gody
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-04 15:12
Verwijderd schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 20:44:[...]Niet bepaald informatie waar die wat aan heeft. Men vraagt om een aantal programma's die worden opgestart bij het booten van Windows te verwijderen, en jij verwijst hem om de hele HD op te schonen :?
En je wilde zeggen dat dit wel bijster informatief was:
Verwijderd schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 20:27:Hej,Ik heb een paar programma's uninstalled, maar als ik kijk bij msconfig -> opstarten staan die programma's er nog wel..
Hoe krijg ik die programma's uit deze lijst (uitvinken al gedaan, maar het staat stom :p)
Hij had zelf even kunnen kijken in software\microsoft\current version\uninstall of even kunnen zoeken op dit forum of op google naar tooltjes om dit voor hem te doen...

[ Voor 2% gewijzigd door Gody op 03-02-2005 20:50 . Reden: typo ]

Verwijderd

om eerlijk te zijn wel ja maar laten we dit maar ontopic houden anders krijgen we een paar kwade modjes achter ons aan :X

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Hallo Inxi,

Zoals je mischien al wel weet verwachten we op got altijd een klein beetje eigen inzet van onze users. Deze vraag had je makkelijk terug kunnen vinden met onze search of bijv. google, verder geef je veel te weinig info in je startpost. Wat heb je bv. zelf al geprobeerd?

Het is verstandig om Algemene gedragsregels (Netiquette) nog eens na te lezen, dan weet je precies wat ik ^^ hiermee bedoel. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.