Zojuist een Peak Geforce FX5200 binnengekregen. Ondanks toezegging van de leverancier zit er geen DVI naar VGA converter blokje bij. Voordat ik nu de verpakking van de kaart openmaak en zelf een blokje ga kopen, is er misschien iemand die deze kaart heeft en met succes een CRT monitor heeft aangesloten op de DVI uitgang via converter blokje?
Laat maar ik heb net een blokje gehaald en het werkt.
Nou eigenlijk werkt het helemaal niet. Windows ziet maar 1 head. Het blijkt dat de VGA connector gewoon is doorverbonden met de analoge pennetjes van de DVI connector. Ik heb dit geverifieerd door een tweede CRT monitor aan te sluiten: op het moment dat je de stekker in de kaart steekt wordt het beeld op beide monitoren de helft donkerder.
De kaart gaat RMA.
Nou eigenlijk werkt het helemaal niet. Windows ziet maar 1 head. Het blijkt dat de VGA connector gewoon is doorverbonden met de analoge pennetjes van de DVI connector. Ik heb dit geverifieerd door een tweede CRT monitor aan te sluiten: op het moment dat je de stekker in de kaart steekt wordt het beeld op beide monitoren de helft donkerder.
De kaart gaat RMA.
[ Voor 78% gewijzigd door Koef op 03-02-2005 23:42 ]