Ik heb net m'n Samsung 710T binnen en natuurlijk meteen neergezet om te proberen. DVI kabel er aan, desktop uitrekken.. briljant. Scherp, strak en helder. Toen bedacht ik me dat die pivot software er bij zat voor het draaien van het beeld, dus CD er bij gepakt.
Nadat ik de software had geinstalleerd moest ik rebooten. En toen begon het gesodemieter. Na het klikken op 'Ok' eindigde het geheel in een BSOD. Dus maar reset gedaan.
Door de keyboard error kan ik de BIOS niet in, kan ik geen enkel ander apparaat besturen of whatsoever. Dit begon na de installatie van de pivot software, welke ik er nu met geen mogelijkheid meer van af krijg.
Hebben meer mensen dit gehad of is dit wel erg origineel?
Update
Ander toetsenbord er aan gehangen, in safe mode Windows gestart. Aldaar de Pivot Pro software verwijderd en voila alles werkt weer
Maar nu heb ik dus nog niet die draai-optie voor het beeld.
Ik heb netjes de goede driver installed, alles werkt naar behoren, alleen die Pivot Pro software vernaggelt m'n gehele Windows. Hoeeee kan dat
Nadat ik de software had geinstalleerd moest ik rebooten. En toen begon het gesodemieter. Na het klikken op 'Ok' eindigde het geheel in een BSOD. Dus maar reset gedaan.
"No keyboard detected" wist m'n mobo (Asus A8N-SLI Deluxe) me te vertellen. Ah fijn, kijken wat er gebeurt. Na de gebruikelijke HD check start windows verder om wederom te eindigen in een BSOD.PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA
Door de keyboard error kan ik de BIOS niet in, kan ik geen enkel ander apparaat besturen of whatsoever. Dit begon na de installatie van de pivot software, welke ik er nu met geen mogelijkheid meer van af krijg.
Hebben meer mensen dit gehad of is dit wel erg origineel?
Update
Ander toetsenbord er aan gehangen, in safe mode Windows gestart. Aldaar de Pivot Pro software verwijderd en voila alles werkt weer
Ik heb netjes de goede driver installed, alles werkt naar behoren, alleen die Pivot Pro software vernaggelt m'n gehele Windows. Hoeeee kan dat
[ Voor 26% gewijzigd door Kaastosti op 03-02-2005 19:03 ]
Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.