Toon posts:

brandprogjes vast

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een heel vaag probleem.
Als ik een cd wil branden met nero of roxio dan loopt het programma als hij tussen de 1 en 10% is vast.
Aangezien dat roxio standaard op deze pc zit (en de brander dus ook) vind ik dit dus best raar.
Als ik iets met windows media player brand dan doet hij dit wel (maar daar kan ik geen bestanden mee branden en dat wil ik dus),
Ik weet niet wat voor informatie ik moet geven verder.
Als iemand een oplossing weet voor mijn probleem hoor ik het graag.

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-08 22:06

Nik

Brand je niet te snel? Krijg je ook een foutmelding? Of zit het programma meteen vast?

Geef eens wat meer info over je pc? En over de gebruikte schijfjes? En over de brander zelf (merk, type).

Overigens kun je ook andere brandprogramma's proberen hoor, denk aan Nero enzo :)

[ Voor 55% gewijzigd door Nik op 03-02-2005 18:35 ]

Verwijderd

Topicstarter
proller schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 18:34:
Brand je niet te snel? Krijg je ook een foutmelding? Of zit het programma meteen vast?

Geef eens wat meer info over je pc? En over de gebruikte schijfjes? En over de brander zelf (merk, type).

Overigens kun je ook andere brandprogramma's proberen hoor, denk aan Nero enzo :)
Ik heb dit probleem dus met roxio EN nero.
Van allebei de programma's lopen alleen de balk met de procenten vast en bij het bestand waar die is gebleven (tijd blijft gwoon doorlopen en ik kan alles verders aanklikken). Ik brand niet te snel want ik heb het op alle snelheden al geprobeert.

heb net nog even goed opgelet en zodra de gebruikte leesbuffer de 100% vereikt brand hij niet meer verder.

pc info:
pentium 4, 3,06 ghz, ati radeon 9600 pro 128ddr, 2*256 mb geheugen.... genoeg informatie?

brander info:
nec 4x dvd+/-r 2x dvd-rw

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2005 19:03 ]

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01:16

Valkyre

Kitesurf FTW!

ik neem even aan dat je winxp hebt.

kan je ook in XP een cd branden, dus gewoon een map Control C en Control-V naar die CD-r doen?

anders eventueel firmware update van je brander.

iRacing Profiel

Verwijderd

Topicstarter
kan niet de map naar de cd kopieren.
wat bedoel je precies met een firmwire update???

Verwijderd

Topicstarter
Ok ik ben nu iets wijzer geworden.
Heeft even geduurd maar ik weet nu wat een firmware update is.
Ik heb dit ook ondertussen al gedaan maar hij zegt elke keer dat hij een flash fout vind ofzo.
En ik heb er meerdere geprobeerd (waaronder dus de officiele van de site) maar elke keer zegt hij deze flash fout.
Ik ben ook ondertussen wat wijzer geworden over mn brander, en het is een nec nd-1300A met firmware update 1.08.
Als er nog steeds iemand is die mij wilt helpen: heel graag!

Verwijderd

Topicstarter
Niemand?
Pagina: 1