extern bureaublad?

Pagina: 1
Acties:

• fromalk
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-01 14:35
Hallo,
wanneer je in een netwerk domein zit en je connect met een ander ip laat ons zeggen ip-b, en ik zit op een client met ip-a , zal de server (die logs bijhoud) ip a of b zien? Heb deze vraag al wat geprobeerd te googlen maar vind het niet bepaald

• holoX
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-05 23:29
:?
Als je de vraag nou eens duidelijk stelt...

Als je IP-a hebt en je neemt IP-b (pc B ) over dmv een extern bureaublad dan zullen de logs alleen IP-b aangeven als je daadwerkelijk iets met pc-B doet (bijv. internetten) Op pc-b zal wel worden opgeslagen dan Pc-a geconnect heeft.

Bedoel je dit:?

[ Voor 4% gewijzigd door holoX op 03-02-2005 18:30 ]

• fromalk
idd, ik ben de pc met ip b, iemand anders logt in op pc met ip b, verbind met mijn pc via de extern bureaublad feature en zit files te leachen van de fileserver met mijn account en mijn ip-b dus eigenlijk? Er heeft dus iemand files van de fileserver in mijn account gezet, als hij dat via de extern bureaublad optie heeft gedaan dan ziet de server logs mijn ip? (ip b)

• holoX
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-05 23:29
Ja dan ziet de fileserver idd jouw ipadres omdat die "iemand anders" gewoon met jouw pc-B werkt. Op jouw pc blijven wel eventlogs achter dat er remote is geconnected vanaf pc-a/ip-a.

• fromalk
heel erg bedankt!