Toon posts:

[XP] Vanuit counterstrike naar Windows een vastloper*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hey heren,

mijn probleem is dat als ik aan gamen ben (counterstrike)
en ik druk ff op windows knop dan loopt mijn pc vast en er is dan geen bewegin meer in te krijgen.

ik heb dit probleem pas sinds kort voorheen nooit last van gehad.

extra info.
windows xp prof.
heb hitman pro er al over laten lopen dus geen spyware kwestie oid.

plz help me _/-\o_

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Heb je dit ook in andere applicaties? Welke Counterstrike versie, gebeurt dit in elk gametype op elke map?

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Verwijderd

Topicstarter
alleen bij counterstrike 1.6 steam.op alle mappen

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2005 17:10 ]

Verwijderd

Topicstarter
ik heb zonet ontdekt dat het niet aan windows knop ligt.
het zit hem in het vanuit cs naar windows gaan.

ik probeerde via tab+alt naar ander programma te komen van uit cs en toen kwam weer die vastloper.

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Hallo Fearsome,

Zoals je mischien al weet hebben we op dit forum enkele regeltjes, deze kun je hier: Algemene gedragsregels (Netiquette) nog eens nalezen zou je dit eens willen doen? :) Ik pas even de titel aan zodat het os er in staat, "windows" is nogal logisch in Windows Operating Systems ;).

Het wisselen naar Windows kan een zware taak zijn als je net uit een 3d game komt, en kost vrij veel processor kracht moet je niet gewoon even wachten? Verder is het vestandig om even in de logboeken te kijken, mischien kun je hier iets vinden.

[ Voor 9% gewijzigd door leon1e op 03-02-2005 18:36 ]

Verwijderd

Videodrivers al geupdate?

Wat versta jij btw onder vastlopen? Totaal geen activiteit meer, of toch nog een ratelende schijf/ bewegende muis...?

• eRRoR.InSiDe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-04 21:17
Als je ATI hebt kan je voor de gein eens proberen om enkel de drivers te installeren en niet de software die er bij zit zoals VPU recover en dat soort dingen. Scheelt bij mij een hele hoop, me Half-Life 2 loopt soepeler en belangrijker loopt niet meer vast.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 20:35:
Videodrivers al geupdate?

Wat versta jij btw onder vastlopen? Totaal geen activiteit meer, of toch nog een ratelende schijf/ bewegende muis...?
ik heb de beta versie van nvidia: 71.80_XP2K_NonWHQL

en onder vastlopen bedoel ik geen activiteit meer. helemaal NIX
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
In logboek komt deze melding geregeld voor:
Tijdprovider/NtpClient: er is een onverwachte fout opgetreden tijdens de DNS-lookup van de handmatig geconfigureerde peer time.windows.com,0x1. NtpClient probeert een nieuwe DNS-lookup in 15 minuten. De fout is: Er is geprobeerd een socketbewerking uit te voeren op een onbereikbare host. (0x80072751)

Zie Help en ondersteuning op http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp voor meer informatie.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2005 12:01 ]

Pagina: 1