Op de uithoek van mijn laptop heb ik een kleine hoeveelheid bier gemorst een cl of 3 ofzo... Nu het weinige dat ik gemorst heb heb ik onmiddelijk met een zakdoek afgeveegd en een beetje zal onder de toetsen. (het was in de omgeving van de escape toets)
Nu alles ging goed tot plots mijn keyboard 5 min na het morsen niet meer werkte. Nu hij start nog helemaal op maar bepaalde toetsen reageren vreemd. Als ik de z indruk dan verschijnt wel de z maar ook altijd de help... Als ik de g indruk in firefox dat zet hij een g in de adresbalk...
En na een paar minuutjes reageren de meeste toetsen niet meer hoewel ik bv kan blijven ² typen.
Nu wat ik wil weten is of dit wil zeggen of mijn laptop naar de vaantjes is?
Kan het eenvoudig gerepareerd worden in een PC-winkel?
Hoeveel kost een dergelijke reparatie?
De laptop zelf is een PIII850 Lifebook E, een E-6595 als ik mij niet vergis
Nu alles ging goed tot plots mijn keyboard 5 min na het morsen niet meer werkte. Nu hij start nog helemaal op maar bepaalde toetsen reageren vreemd. Als ik de z indruk dan verschijnt wel de z maar ook altijd de help... Als ik de g indruk in firefox dat zet hij een g in de adresbalk...
En na een paar minuutjes reageren de meeste toetsen niet meer hoewel ik bv kan blijven ² typen.
Nu wat ik wil weten is of dit wil zeggen of mijn laptop naar de vaantjes is?
Kan het eenvoudig gerepareerd worden in een PC-winkel?
Hoeveel kost een dergelijke reparatie?
De laptop zelf is een PIII850 Lifebook E, een E-6595 als ik mij niet vergis