Mijn systeem begon de laatste tijd foutmeldingen te vertonen en anderhalve week geleden is hij er helemaal mee gekapt. Als ik het systeem opstartte gaf ie 3 lange piepen en de led diagnose gaf aan dat ie niet door de geheugentest kwam. Dus ik het geheugen laten omwisselen (zat nog garantie op) dus ik heb net mijn nieuwe geheugen binnen en probeer het natuurlijk meteen. En hij geeft nog steeds dezelfde foutmelding.
Zou het aan het moederbord liggen? Of bijvoorbeeld aan de processor? Andere dingen weet ik niet te verzinnen. De processor heb ik nog niet zo lang, driekwart jaar ofzo.
Maar ik wil dus wel graag iets meer weten voordat ik een nieuw moederbord ga kopen
daarom roep ik hier even de hulp in.
Het gaat dus om:
- MSI kt4-ultra
- AMD athlon XP 2800+ (met boxed koeler)
- 512mb dane elec pc3200 geheugen
- POV geforce 4 ti4200
- nec 2500a
- enermax 300watt (is eigenlijk altijd zat geweest, heb alle onnodige fans er ook afgehaalt op het moment)
(als je nog meer info wilt hebben over het systeem, zeg dan maar even)
Alvast bedankt.
Zou het aan het moederbord liggen? Of bijvoorbeeld aan de processor? Andere dingen weet ik niet te verzinnen. De processor heb ik nog niet zo lang, driekwart jaar ofzo.
Maar ik wil dus wel graag iets meer weten voordat ik een nieuw moederbord ga kopen
Het gaat dus om:
- MSI kt4-ultra
- AMD athlon XP 2800+ (met boxed koeler)
- 512mb dane elec pc3200 geheugen
- POV geforce 4 ti4200
- nec 2500a
- enermax 300watt (is eigenlijk altijd zat geweest, heb alle onnodige fans er ook afgehaalt op het moment)
(als je nog meer info wilt hebben over het systeem, zeg dan maar even)
Alvast bedankt.
Bewust + Bourgondisch - Hier schrijf ik ik over koken en eten