w3d (shockwave/director) exporter voor Gmax

Pagina: 1
Acties:

• DJ-R
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-05 22:03
De titel zegt het al, ik ben op zoek naar een (freeware) tool om files in discreet's gmax om te zetten naar w3d-shockwave files voor director.

alle plugins voor 3dmax die ik gevonden heb werken niet in gmax helaas.

een andere versie van max gebruiken is geen optie tenzij het 3d studio viz r3i is(waar de gevonden plugins ook overigens ook niet in werken)

• DJ-R
niemand?

• Genoil
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11-2023
GMax is een programma dat veelal bij games geleverd wordt om het maken van MODs te ondersteunen, enkel en alleen voor het desbetreffende spel. Voor de gratis downloadbare versie kun je geen plugins schrijven. De enig mogelijke situatie waarin er dus een gmax->w3d exporter zou kunnen bestaan is als jij een game koopt die draait op de Shockwave 3D engine, waarbij een op die game toegespitste GMax wordt bijgeleverd. Dat gebeurt dus nooit!

Veel succes met het sparen voor een echte Max licentie ;)

(oh en btw. er is wel een gmax->w3d exporter, maar da's voor een ander w3d formaat dan degene die jij bedoelt, nl. "Westwood 3D" voor games als Generals etc.)

• DJ-R
die andere w3d exporter was ik idd ook al tegen gekomen. maar als ik het goed begrijp is het dus wachten tot/of macromedia een plugin uitbrengt voor gmax. misschien maar eens een mailtje die kan op sturen dan. de techniek hebben ze al , maar ze zullen dus wel een licentie van discreet nodig hebben voor gMax.