Ik ga binnenkort een Terratec Xfire 1024 kopen als geluidskaart (is al besteld). Nu vraag ik me af of ik dolby pro logiv aan de gang kan krijgen wat op m'n stereo installatie zit (van Aiwa). de plug die normaal van soundcard naar boxen gaat heb ik in de achterkant van de stereo gedouwd en ik zit nu dus met m'n oude kaart (SoundBlaster 128) muziek te luisteren (gewoon half dolby ofzo, ik heb in configuratie scherm ingesteld dat ik surround sound heb). Ik zit nu dus op de stereo muziek te luisteren (doormiddel van de video opzie in streo, dat je gewoon 2 plugs erachter in steekt en dat je dan op video drukt, dat je dat geluid krijgt te horen). Maar nu wil ik dus dolby prog logic als dat kan.
Kan dat:?
Er zit wel zo'n speciale aansluiting acterop de terratec (voor digitaal geluid volgens mij), die ook achter in m'n stereo zit. Kan ik daar iets mee?
Sorry voor m'n wazige taalgebruik Ik heb zelf niet zo heel erg veel verstand vn audia, vandaar
Thanks in voorbaadt
Kan dat:?
Er zit wel zo'n speciale aansluiting acterop de terratec (voor digitaal geluid volgens mij), die ook achter in m'n stereo zit. Kan ik daar iets mee?
Sorry voor m'n wazige taalgebruik Ik heb zelf niet zo heel erg veel verstand vn audia, vandaar
Thanks in voorbaadt