Toon posts:

Verschil tussen composiet en S-Video out?? :?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kan mij iemand vertellen of er nou echt zo'n groot verschil is tussen composiet en S-video, ik heb namelijk nu zelf een geforce2 MX kaartje met zowel composiet als S-video out, maar veel verschil zie ik niet. :?

Staan er niet ergens plaatjes op internet om dit te vergelijken, want ik ben zelf namelijk ook erg geintereseerd in dat dual-head kaartje op tweakers.net van Cardexpert....de CardExpert Geforce2 MX TwinView Golden Sample :9~

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/i.dsp/973102041.jpg

GeForce2 MX Dual-head plankies

Maar dan zit je weer met dat verschil in Composiet dat die kaart van Cardexpert weer heeft en S-Video out, dat juist de WinFast Geforce2 MX TwinView
weer wel heeft... |:(

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/i.dsp/978365910.jpg

wie o wie kan mij helpen? *D

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik heb van andere mensen gehoord dat het wel wat uitmaakt(weet dus nog steeds niet hoeveel). Verder een tip: koop die Gainward niet. Ik heb em ook: boven de 75 Hz wordt het beeld heel wazig. Het kan zijn dat mn kaart brak is en dat ik em moet omruilen. Ik heb een topic geopend en andere mensen hiernaar gevraagd. Ik zou zeggen: hou die topic in de gaten. Als die Gainward echt slechte kwaliteit beeld geeft zou ik dus voor die ander gaan.

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

Verwijderd

Ik heb echt subliem beeld op mijn Cardexpert hoor en die wazigheid en alles dat klopt wel. In het begin had ik het ook een beetje en ben met de instellingen gaan klooien; kheb de gammawaarde iets omlaag gegooid en digital vibrance op low gezet. Je kan verder ook naar hartelust klooien met contrast en helderheid. ik zou daar nog maar eens naar kijken dan!

Verwijderd

tot zover ik weet is het enige verschil de kabel, meer ook niet en de stekkertjes dan naartuurlijk ;)

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:48

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Ik heb beide kabels getest, en kan niet echt zeggen dat er merkbaar kwaliteitsverschil in zit...

Hier staat tekst